Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 22 oktober 2012

Glossybox Oktober 2012


Iedere maand kijk ik er stiekem toch weer naar uit: De Glossybox. Iedere maand is het weer afwachten waarmee de box gevuld is. De ene keer vind ik de Glossybox geweldig en de andere keer zit er voor mij niets bij. Maar dat maakt de Glossybox voor mij nou juist zo leuk... Ik hou ervan om verrast te worden. Benieuwd wat er in deze box zat? 



Deze keer was de Glossybox weer gewoon in haar originele zacht roze kleur. Deze keer was het thema van de box: Glossybox loves to dress up! Volgens het Glossybox team bevat de Glossybox een mix van producten die er gegarandeerd voor zorgen dat je er tot in de puntjes verzorgd uitziet. 


Het eerste product dat mij opviel was de wimperkruller van het budgetmerk ELF. ELF staat bekend om zijn € 1,- producten waar ook deze kruller onder valt. Hij ziet eruit als een goede stevige wimperkruller. 
In de box zat ook de Anatomicals Stop Cracking Up lip balm. Ik heb al eens een review over deze lip balm geschreven. Erg fijn product alleen nu heb ik hem dus dubbel. 
Ook Kiehl's zat weer in de box deze maand. Vorige keer zat er een hele fijne lippenbalsem in. Deze keer het Powerfull-Strenght Line-Reducing concentrate serum. Deze sample bevat 5 ml.


Ook Weleda was weer van de partij, ditmaal zat er een sample van de Weleda granaatappel firming day cream in. 
Het tweede fullsize product dat in deze box zat is een mascara van Rituals, de Perfection Volume Mascara. Hier ben ik heel benieuwd naar, want ik heb nog nooit make-up geprobeerd van Rituals. De prijs van deze mascara is € 15,50. 
Het laatste product is een sample van het merk Ginvera. Een merk dat voor mij nog onbekend is. Het is de Exfoliating Marvel Gel, een lichte scrub voor het gezicht. 

Dat waren de producten die er deze maand in de Glossybox zaten. Ik vond de box vorige maand leuker. Daar zaten voor mij meer bruikbare producten in. Qua producten uit de Oktober box, ben ik vooral nieuwsgierig naar de Rituals mascara en het Kiehl's serum. 

Wil jij nou ook maandelijks de Glossybox ontvangen? Voor € 14,95 per maand kan de postbode ook jou iedere maand een Glossybox brengen. Voor meer info kun je even op hun website kijken. 

Ontvang jij al maandelijks de Glossybox of een andere box? 

3 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.