Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 9 november 2012

Behind The Scenes: Pin-up Shoot visagie


Vorige week heb ik een hele gave visagie opdracht gedaan, namelijk een pin-up shoot. De pin-up look is echt mijn favoriete look en zelfs mijn signature look. Dus toen het mij werd gevraagd twijfelde ik geen moment en stond ik al met mijn kwasten in de aanslag. 



We begonnen met een zachte look, omdat ze ook wat rustige foto's wilde. Dus ik maakte een winged eyeliner en combineerde dit met een zachte bruine tint. De lippen maakte ik mooi nude voor de eerste foto's. Natuurlijk moest haar vriend ook in de make-up om de huid mooi egaal te krijgen voor op de foto's. Toen ze beide in de make-up zaten reden we in een geweldige auto naar de locatie. 


Echt een heel leuk en gezellig koppel wat voor een gemakkelijke werksfeer zorgde. Ze waren ook ontzettend makkelijk te fotograferen. De fotoshoot was een cadeau voor zijn vriendin en zij wilde na wat normale stelletjes foto's ook een paar échte pin-up foto's. 


Tussendoor de make-up bijwerken voor de échte pin-up foto's. Daar horen natuurlijk knal rode lippen bij en een geweldige old school auto. Na de touch up een sjaaltje om, de dame op de moterkap en haar vriend in de auto. En dat zorgde voor geweldige foto's!


Het was weer een geweldige fotoshoot om te doen. De fotograaf was mijn vriend Kevin van Creij. Ook interesse in een fotoshoot? Kijk dan voor meer informatie op zijn website

Ik vind het super dat mijn werk zo veelzijdig is. Naast een paar dagen als adviseur bij de ICI Paris XL, blog ik dagelijks en doe ik regelmatig visagie opdrachten. Ja, ik doe echt alleen dingen die ik leuk vind! 

6 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.