Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 1 juli 2010

Eyes Of The Day: Sweet Little Rainbow

Mijn aller eerste Look of the day! Ik moet zeggen dat ik het toch wel moeilijk vond om het goed op de foto te krijgen, dus tips zijn van harte welkom!

Ik hou ervan om mijn Looks namen te geven. Dit is gewoon een tik van mij! Dan heb ik het op en dan schiet er een naam door mijn hoofd. Bij deze look dacht ik meteen aan
''Sweet Little Rainbow''



En geloof het of niet ik heb dit gemaakt met een palette van Essence. Dit is eigenlijk een hele goedkope look. Alleen heb ik het iets shiny gemaakt met een duurdere palette.

Als eerste oogschaduw basis van Etos merk.
Daarna in me ooghoek geel van essence, gevolgd door groen en paars ook van essence.
Uiteindelijk heb ik nog een groene lichte shimmer over het groene gedeelte heen gedaan en een lichte paarse shimmer over het paarse gedeelte. Deze shimmers zitten op een palette van Bed Head 4-play eyeshadow. Die heb ik ooit in een kapperszaak gekocht, deze was wel iets prijziger. Maar je kunt er echt heerlijk mee spelen!
Daarna heb ik gewoon me eyeliner opgedaan. De goedkoopste van Hema en hij werkt super! Hij loopt bij mij nóóít uit!
Dan 2 laagjes mascara. 1 laagje van Bourjois volume glam
our Ultra Care. Het tweede laagje met Bourjois Volume Clubbing Ultra Black.



Op mijn lippen had ik van Maybeline de lipstick colorsensational Rose Pearl 822. Een licht roze getinte shimmer lipstick.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.