Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 1 juli 2010

Review: Catrice 010 Don't Feed The Birds


Vorige week kocht ik bij het kruitvat 3 lakjes. 2 van Catrice en 1 van Essence. Vandaag een review Catrice 010 Don't feed the bird. Catrice staat erom bekend om prima producten te hebben. Dus ik ben benieuwd of deze nagellak aan mijn eisen voldoet. Het lakje kostte geloof ik € 2,50.

Mijn verwachtingen
Ik heb een gele kleur gekocht want wat is er nou vrolijker dan geel? Maar geel is ene lichte kleur, dus is het vaker ook moeilijk om een dekkende kleur geel te vinden. Dus ik denk dat de kleur niet dekkend genoeg zal zijn.

Het product
Ik vind de naam zo leuk van dit nagellakje! ''Don't Feed The Birds'' Ge-wel-dig! Het product ziet er totaal niet goedkoop uit. Eigenlijk is het flesje erg chique. Het kwastje is gewoon een normaal kwastje. Niet te groot en niet te klein. De kleur is geel met een lichte goud/gele shimmer er doorheen.

Tijdens gebruik
Ik heb gel nagels bij mezelf gezet met een spierwitte tip. Spierwit is voor de meeste nagellak moeilijker te dekken dan je eigen nagel kleur. De eerste laag is zo licht dat ik voor het ergste vrees. De tweede laag dekt beter, maarja dat witte gedeelte blijf je zien. Bij de derde laag zie je nog steeds een groot verschil tussen me nagel en de tip. De laagjes drogen gelukkig wel snel. Ik wachtte telkens ongeveer 2 minuten en dan kon je gewoon weer smeren. Bij laag 4 is het eigenlijk nog niet echt mooi, maar ik vind het wel genoeg.






Na een paar dagen
Hij zit er nog prima op. De kleur is wel héél opvallend. Iedereen die me ziet zegt meteen "Jouw nagels!" of het is zoiets als '''Wat heb jij nou weer op?!'

Eindoordeel
Kleur valt echt tegen. Het is een beetje kanariegeel uiteindelijk. To much for me....
Beetje jammer, ik zal de kleur niet snel nog eens gebruiken.

Product: 5/10

Prijs: 10/10

Gebruiksgemak: 6/10

Verpakking: 8/10

Eindoordeel: 7,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.