Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 22 juli 2010

NOTD: Nude Flowers

I Loveeee konad! Zoals jullie al in mijn vorige artikel hebben kunnen zien, heb ik mijn eerste Konad artikelen binnen gekregen. Konad is een merk dat nailart producten verkoopt en waar iedereen mee kan werken. Ik heb een set aangeschaft waar je dus mee kan stempelen en dit is mijn resultaat voor vandaag:


Ik wilde mijn creatie toch een beetje nude houden. Ik vond deze nagellak die ik een tijdje geleden heb besteld en nog niet had gebruikt. En hij was nude! Dit lakje is van Art de Laurec nummer 52. En is te bestellen op www.alicejohavesentials.nl. Dit lakje kost echt maar € 3,-
Daarna heb ik op iedere nagel een bloemetjes patroon gestempeld in het wit met Konad natuurlijk! Op mijn pink vond ik dat toch te druk dus heb ik daar een lief strikje op geplakt. Nou wat vinden jullie van mijn eerste konad creatie?

Doen jullie zelf ook aan nailart?

1 opmerking:

  1. Hee meis :). Eerst en vooral, hele leuke notd! Heel leuke kleurtjes heb je gebruikt, simpel maar mooi :D! Nou even op je reactie op m'n beautyblog ; Nou ik heb zeker 30 fotos gemaakt per artikel haha, en dan neem ik er de scherpste en mooiste uit natuurlijk :). Ik heb een roze fototoestel van olympus, kan je zelf doen rechtstellen :D. Misschien als scherpstellen niet goed lukt, dat je z'n staanderdje moet kopen die in het gaatje van je camera onderaan past, kan je het erin draaien, zelfontspanner inzetten en dan moet ie zoizo scherp zijn :D! En natuurlijk op een plek fotos trekken waar veel licht is bv aan het raam :D! Leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.