Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 22 juli 2010

Shoplog: Konad nailart

Ik wilde de producten al zolang een keer proberen dat ik ze nu eindelijk heb aangeschaft! Ik mocht nog een cadeau van me vader en stiefmoeder uitkiezen en toen heb ik dit besteld op http://enchantra.eu/. Vandaag had ik het dan eindelijk Konad in me handen! Ik had er zoveel over gehoord en ik heb al zoveel how to do's over Konad gezien. En nu kan ik het dan eindelijk zelf doen!

Ik heb de volgende Konad producten aangeschaft:
* 2 lakjes zwart en white pearl. Ik had voor kleine flesjes van 5 ml gekozen. Deze kostte € 3,95 per stuk.
* Imageplate nummer M24 met onder andere een bloemenprint en panterprint. Hier haal je dus het figuurtje vanaf dat je wilt hebben. € 4,95
* Imageplate Holder, hier leg je je imageplate op zodat hij stevig ligt en dan wordt alleen het plaatje vies en niet je hele tafel. € 2,95
* Stempel en schraper € 4,95

Naast Konad heb ik ook nog andere producten aangeschaft.
* Ik heb Glitter steentjes in de vorm van strikjes gekocht. Er zitten 12 verschillende kleuren strikjes in en deze Rhinestones Bowties kosten € 4,95
* Ook kocht ik nog Fimo Canes. dit zijn stukjes fruit die je heel dun af moet snijden en dus als nailart kan gebruiken. Ik heb appels, aardbeien, bananen, peren en meloenen.

De levering van Enchantra was goed. Ik heb de producten vrijdag laat om de middag besteld en ik had ze woensdag binnen. Er werd ook netjes een mailtje naar me verstuurd toen het pakketje verzonden was. De service van Enchantra was dus top!

Ik wil proberen een filmpje op te nemen en hierin uit te leggen hoe het werkt. Dus hopelijk komt er nog een how to do!

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.