Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 4 juli 2010

Street Beauty: At festival Awakenings

Zoals jullie gezien hebben heb ik gisteren geupdate, maar ik was op een festival! We zijn gisteren om 11.30 aangereden en ik was om 01.00 weer thuis. Toen was ik zo moe dat ik linea recta naar me bedje ben gegaan. Maar natuurlijk heb ik ook aan jullie gedacht! Ik heb me fototoestel meegenomen en wat kiekjes geschoten.

Op het festival liepen zoveel leuk geklede meiden rond. Dus ik vroeg of ze voor mij en voor mijn website op de foto wilden. Ik kreeg alleen maar leuke reacties hierop dus ik ben van plan dit vaker te doen! So look and enjoy!

Het was echt prachtig weer en we dansten met z'n allen in het zonnetje. Dus iedereen toverde zijn zonnebril te voorschijn. Deze meiden vond ik zo leuk bij elkaar. Allemaal een andere zonnebril. Een hartje, bruin, to big, zwart.. Ik vond ze zo leuk bij elkaar dat ik ze voor jullie op de foto heb gezet!
Afbeelding 087

Ik was heerlijk eventjes aan het zonnen, komt er een meisje voorbij met zo'n mooie jumpsuit! Ook deze wilde ik niet aan jullie voorbij laten gaan! Ook zij had een mooie oversized zonnebril op. Ik vind een jumpsuit niet iedereen staan, maar haar stond het super!
Afbeelding 088

Toen ik een frietje ging bestellen zag ik het volgende meisje staan. Een schitterende bloem in haar haren. Een bloem vind ik echt een chique, zomerse en vrolijke accessoire. Verder had ze een taille rok aan met daarin een gestreept shirtje. Hoe Stylish?
Afbeelding 089

En als laatste wilde ik jullie dit meisje niet laten ontgaan. Ze zat naast me toen ik zat te eten en ze had zo'n mooie bos krullen! Dus nieuwsgierig vroeg ik of ze echt waren. Ze had krullen van zichzelf, maar ze had ze nog even extra krullend gemaakt met een tang. Écht schitterend! Ze had trouwens ook een super mooie ketting om. En kijk even naar die blauwe kijkers! Jeetje, hele mooie ogen! Hadden we allemaal maar zo'n bos met krullen, toch?
Afbeelding 091


Het was echt een super gezellig dag! Ik heb er écht van genoten! Hieronder nog eventjes een foto van mij en mijn grote broer. En kijk eens wat ik in mijn haar heb? Een bloem! toevallig de dag ervoor van mijn vriendinnen gehad. Dat petje hadden we trouwens daar gekregen, iedereen liep er mee rond. Me broer moest hem voor me bijhouden en wat is en nou makkelijker dan op je hoofd? Helaas zijn ze niet erg stijlvol...

Afbeelding 081

En dan nog een foto die ik met jullie wil delen. Het knallende einde met lasers en vuurwerk. Geweldig!

Afbeelding 129

Daarbij wilde ik nog even vermelden dat alle foto's met toestemming zijn gemaakt en geplaatst. Deze meiden zijn voor mij op de foto gegaan, daarom verwacht ik geen rottige opmerking richting deze dames.

1 opmerking:

  1. Very nice blog entry! Thank you for publishing. View our company's website at academic editing services. It's an academical survival!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.