Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 5 augustus 2010

mini shoplog: Meta Morphose Haarverzorgings producten

Vandaag een mini shoplogje. Ik ben de laatste spulletjes voor de vakantie gekocht, aangezien ik volgende week vrijdag weg ga. Ik zocht nog iets om mijn haren te beschermen tegen de zon. Toen ik op zoek was naar mijn oude vertrouwde kappers winkeltje, kwam ik een nieuwe winkel tegen! Florale Haircare. Daar vond ik wat ik zocht!
Dit zegt de verpakking:
Hair and Body Shampoo: voor een extra dosos vocht en verzorging. Verzorgt het door de zon vermoeide haar en lichaam om een zachte manier.
UV-protection spray: Met UV-protectie. Beschermt het haar tegen de schadelijke effecten van de zon en voorziet het haar van extra vocht. Schudden voor gebruik. In droog of vochtig haar te gebruiken en niet uitspoelen.

Omdat de producten een andere verpakking krijgen, werden deze voor een klein prijsje verkocht. Ik kocht 2 flessen voor € 4,-!! Normaal kostten ze ongeveer € 7,- per fles. Ik kreeg er ook nog gratis een gloss wax bij! Dus 3 producten voor € 4,-. In de UV-spray zit 150 ml en in de shampoo zit 250 ml.

Ik ben benieuwd wat ik van deze producten vind als ik terug kom van vakantie. Het heeft nu weinig zin om ze te testen aangezien het haast herfst is in Nederland. Na de vakantie dus een review van de spray en de shampoo.

Florale Haircare heeft 10 filialen in Nederland. Hier vind je de filialen:http://florale.nl/site/index.php/nl/filialen

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.