Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 7 augustus 2010

Question Time! Ga jij zonder make-up de deur uit?

It's Question Time

Het is alweer zaterdag, dat betekend dus een nieuwe Question time. Het zou leuk zijn als iedereen even zijn mening enreactie geeft. Als ik geen reacties krijg, heeft het onderwerp niet echt nut. Dus eventjes allemaal een leuke comment met jouw mening achter laten.

De Question van deze week
Ga jij ooit zonder make-up de deur uit? Ik hoor namelijk van sommige meiden dat zij nóóit de deur uitgaan zonder make-up. En ga je dan alleen de deur uit als je echt helemaal opgemaakt bent met foundation, poeder, bronzer, mascara en oogschaduw enzovoorts?


Ik ga zonder moeite zonder make-up de deur uit. Het ligt er wel aan waar ik heen ga. Vaak ga ik zonder make-up naar mijn paarden toe. Er is geen paard die me erop aanspreekt dat ik geen make-up op heb, dus dat scheelt haha. Als ik een film avondje met vriendinnen heb doe ik ook niet altijd make-up op. Soms spreken we wel eens af dat we echt make-up loos in trainingspak film gaan kijken, heerlijk! Naar mijn werk draag ik wel altijd make-up. Ik werk bij de Albert Heijn bij de vleeswaren en kaas. Ik moet dus mensen helpen de hele dag en dan wil ik er wel verzorgd en netjes uitzien. Sowieso ben ik 1 dag in de week make-up vrij. Zodat mijn gezicht een dag lekker kan ademen. Want dat verdiend het wel na 5 á 6 dagen make-up.


Dus ga jij wel eens zonder make-up de deur uit? En ga je dan helemaal opgemaakt de deur uit of is een mascara ook prima? Ik ben benieuwd!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben meestal te laat of heb geen zin om make-up op te doen.:p Ik probeer elke schooldag mascara op te doen omdat dat net wat mooier staat maar ik heb er veel te vaak geen zin in.:P

    Je hebt trouwens groot gelijk dat je zonder make-up naar de paarden gaat, elke dag make-up lijkt me ook niet echt goed voor je huid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij ben ik éen keer zonder makeup de deur uit gegaan en toen voelde ik me de hele dag ongemakkelijk. vanaf toen heb ik dat nooit meer gedaan, haha. maar als ik geen zin in makeup heb doe ik alleen foundation en mascara, en mijn standaard makeup is eyeliner, foundation, mascara en oogpotlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik poets in een rusthuis, en daar draag ik geen make up.
    In de zomer draag ik er zowiezo niet veel, wat eyelineer en mascara and I'm good to go :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naar school of de stad draag ik altijd make-up maar dat gaat niet verder dan oogpotlood en mascara, ik ben niet iemand van de foundation. Ik probeer de laatste tijd steeds minder op te doen omdat mijn vriendinnen me zonder mooier vinden. In huis draag ik het haast nooit omdat ik dan altij met mijn handen door mijn gezicht wrijf en ik dan gewoon mijn bed weer in wil duiken haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.