Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 25 september 2010

Cupcakes!


Ziet dat er niet lekker uit? Laatst maakte ik zelf cupcakes en dit was het resultaat. Ik ben gek op cupcakes. Ze zijn zooooo lekker! En ik vind het leuker dan een plakje cake. Zo'n kleine cupcake ziet er gewoon lekkerder uit! 




Nog een foto om te watertanden! De versiering is ook lekker roze, jum jum jum! Cupcakes zijn ontzettend makkelijk om te maken! Je pakt gewoon zo'n kant en klaar pak om cake van te maken, maar doet ze dan in cupcake vormpjes. Je hoeft er dus allen eieren, melk, suiker en boter bij te doen. Ideaal toch? Je moet dan wel even erop letten dat je ze niet zo lang als een normale cake erin laat staan. Het beste kun je ieder 20 minuten even kijken. Ben je er niet zeker van of ze gaar zijn? Steek er dan een saté prikker in. Zit er niets aan de prikker als je het eruit haalt? Dan zijn ze klaar! 




Dan nog het glazuur waar je de versiering op kan plakken. Ik heb mijn glazuur gemaakt van 100 gram poedersuiker en een eigeel. Klop dit tot een stevig mengseltje en smeer het op je cupcake. Strooi meteen de versiering eroverheen, zodat het daaraan vast blijft zitten. Klaar is kees! En je hebt héérlijke cupcakes. De mijne waren in 1 dag op. Ze aten het hier thuis bijna met papiertje en al op! 

Maak jij ook weleens cupcakes?  

3 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.