Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 26 september 2010

Review: NYX Mega Shine Lip Gloss

Een van de redenen waarom ik zo gek ben op dit product, is de geur! Ik heb er serieus een half uur over na gedacht en ik kon er maar niet opkomen! Deze gloss ruikt heerlijk naar kersen, en wat is er nou lekkerder dan kersen? Dit is een van mijn goedkoopste lipglossjes, maar wel een van mijn fijnste lipglossen! Daarom deel ik vandaag met jullie de Mega Shine Lip Gloss van NYX.
Ik wilde erg graag wat producten van NYX proberen. Ik koos voor 3 lipsticks, 1 cream blush, Jumbo oogpotlood en één lipgloss. En raad eens welke ik het meeste gebruik? De Mega Shine Lip Gloss! Ik vind het product zo fijn! En eigenlijk vooral de geur! I love Cherry's! 



Het Product
Deze gloss zit in een doorzichtige vierkante stick. Zo kun je makkelijk zien welke kleur het is. Op de dop zit een heel lief klein strikje! Ik hou ervan als mensen aan details denken! Ik heb deze gloss in de kleur Sugar Pie en het kostte € 4,99 bij de Boozyshop. Dat is voor NYX begrippen best duur, aangezien je voor een lipstick € 2,49 betaald. Op het kwastje zit genoeg gloss om heel je lippen mee te doen en werkt ook fijn en zacht aan. De kleur is lekker nude/roze. Prachtig met concealer eronder. Met deze gloss er overheen heb je schitterende Nude Lips! 

Tijdens gebruik
Je wilt de gloss de hele tijd bij smeren, omdat de geur zo ontzettend lekker is! De gloss is een beetje plakkerig. Blijft mooi zitten totdat je iets eet. Drinken overleefd het wel gemakkelijk. Je moet dus wel af en toe bij glossen. Zoals ik al zei, gebruik ik deze gloss voor nude lips, maar draag het ook vaak zo. Het is gewoon een mooie kleur die ik altijd op kan doen en dat vind ik wel zo prettig. 



Eindoordeel 
De gloss zou iets plakkeriger mogen zijn, zodat het beter blijft zitten. Voor de rest zou er niets echt veranderd moeten worden. Ik ben echt super blij met deze gloss. Het blijft redelijk zitten en de geur is gewoon super! Iedere keer als ik deze gloss zie liggen moet ik altijd even ruiken. Jum Jum Jum. 



Cijfers
Product 8/10
Verpakking 8/10 
Prijs 8/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 8

NYX Mega Shine Lipgloss is online te koop op www.boozyshop.nl voor € 4,99,- en op 



www.nonpareilboutique.com 
voor $ 3,75. Maar dan moet je het dus wel uit Amerika bestellen. 

5 opmerkingen:

  1. mooi kleurtje! Ik vind ze ook fijn! Ze ruiken zo lekker! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Acht een mooie zachte kleur, heb er zelf ook 1 ze ruiken echt zooo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vet mooie kleur? Heb je donkere kleur lippen van jezelf of lichte? Want dan kan ik een beetje meer zien hoe die dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Ellen : Ik heb donkere lippen van mijzelf dus het dekt best goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.