Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 11 september 2010

Review: Chanel Lipgloss nr. 129




Ik kon niet stoppen met foto's maken van deze gloss. Ein-de-lijk heb ik mijn eerste, echte, zelf gekochte Chanel! Dit klinkt voor sommigen misschien raar, maar ik had nooit het geld ervoor over om zo'n dure lipgloss te kopen. En toen ik deze gloss wél graag wilde hebben zat ik in geldnood. Ik nam altijd genoegen met lipglossjes rond de € 5,-. Dat vond ik genoeg voor mij. Maar hoe ouder ik werd, hoe liever ik naar de duurdere merken over wilde stappen. Dit doe je natuurlijk niet 1,2,3. Dit is dus mijn eerste Chanel lipgloss. Ik ben er echt zó blij mee, ik blijf de hele dag maar smeren wanneer ik het zie! Dus vandaag een review over mijn oogappeltje onder de lipglossen! 
Het Product
Ik heb eerst álle lipglossen van Chanel geswatchst voordat ik er een koos. Mijn eerste mocht absoluut geen miskoop worden. Uiteindelijk koos ik voor de kleur Cosmos. Een lichte, kersenrode gloss. Niet te heftig zodat ik het always and anywhere kon dragen. De lipgloss koop je in een doosje. Het is altijd leuk om nog even iets uit te moeten pakken. Een chique zwart doosje, net zo chique als de lipgloss zelf. Eigenlijk is de lipgloss heel simpel. Een langwerpige vierkante stik met een zwarte dop en een gouden randje. Maar toch oogd het geheel heel chique. En dan als klap op de vuurpijl het logo van Chanel op de bovenkant. Daar kan ik úren naar kijken!
Tijdens gebruik
Wanneer ik maar kan, gebruik ik deze gloss. Het heeft een hele mooie kleur en er zitten mooie shimmers in. De lipgloss brengt fijn aan op je lippen, over het kwastje is niets op aan te merken. De gloss plakt niet, waardoor het ook niet zo lang blijft zitten. Een glas drinken overleefd het makkelijk, maar als je iets gegeten hebt zul je je lippen echt weer bij moeten werken.

Hieronder zien jullie de gloss op mijn lippen. Zoals je ziet zit er niet super veel pigment in, maar krijgen je lippen een mooie subtiele rode kleur. Ik ben echt super super super blij met deze gloss en gebruik het dan ook met veel plezier. Deze lipgloss kostte geloof ik € 23,-. Dat is best veel geld voor een gloss, maar ik heb er totaal geen spijt af. Ik zou zeker opnieuw een Chanel gloss aanschaffen. Dat de kwaliteit beter is dan andere goedkopere lipglossen wil ik niet zeggen. De prijs zit het vooral in de uitstraling en in het merk van het product. But i just love Chanel!




Cijfers
Product 8/10 
Verpakking 9/10 
Prijs 6/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 7,75

4 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.