Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 11 september 2010

Review: Lush None Of Your Beeswax



Het is inmiddels alweer een tijdje geleden sinds ik mijn laatste review over Lush schreef. Nog steeds blijft Lush een van mijn favorieten merken, aangezien ik ontzettend allergisch ben voor van alles en nog wat. Lush gebruikt een hoop van die dingen niet. Door Lush kan ik mij gewoon weer douche met een lekker zeepje en irriteert een gezichtsreiniger niet. Deze keer een review over een lippenbalsem. Dat is toch een product dat bijna ieder meisje gebruikt. Meestal loopt ieder meisje met een Labello op zak (Tenminste dat was vroeger bij mij zo op de middelbare school). Maar waarom zouden we niet allemaal rondlopen met een None Of Your Beeswax op zak? Want het is toch een mooi pluspunt dat we hierdoor het milieu helpen?
Zoals jullie zien staat er op het potje niet de juiste naam. Dit komt omdat ik deze lippenbalsem in ItaliĆ« heb gekocht. Daar gebruiken ze voor bijna alle producten een andere naam. 
Het Product
Zoals ik al zei, is dit product goed voor het milieu. Deze lippenbalsem is geheel veganistisch. Dat betekend dat ze geen 
honing, melk, bijenwas of lanoline gebruiken. 
Deze balsem heeft in plaats van bijenwas een basis van Japan Wax (van een besje gemaakt, geen dierenleed!), verzachtende murumuruboter, extra virgin kokosolie, lemon infusion en vanille absolute. Yes i like it! Het product zit in een klein zilveren potje. Simpel met een zwarte sticker erop waar de naam van het product op staat.

Tijdens gebruik
De lippenbalsem is lekker romig en brengt makkelijk aan. Het voedt je lippen goed. Er zit geen kleur aan deze balsem, het laat alleen een klein glansje achter op je lippen. Ik vind dat deze balsem een beetje aanvoelt als vaseline, maar dan ruikt het lekkerder. Het ruikt een beetje citroen/limoen achtig. Ik kan de geur wel waarderen!

Eindoordeel 
Ik heb er weer een super fijn Lush product bij Ć©n een fijne lippenbalsem. Het werkt goed en blijft lang zitten voor een balsem. Deze balsem kostte € 7,- Ć” € 8,-. Een leuke prijs voor een lippenbalsem vind ik. Het enige nadeel is dat je telkens met je vinger in het potje moet. Niet erg hygiĆ«nisch. Maar als dat het enige nadeel is, kan ik er wel mee leven.

Cijfers
Product 8/10
Verpakking 8/10 
Prijs 8/10
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 8

1 opmerking:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.