Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 19 september 2010

Review: Maybelline New York Superstay Gloss


Deze keer testte ik voor jullie de Superstay Gloss van Maybelline. Ik hou van producten die lang blijven zitten. Dat is gewoon makkelijker dan dat je de hele dag moet smeren, smeren en nog eens smeren. Als ik aan het werk ben kan ik gewoon niet op mijn gemakje mijn lippen bijwerken. Dus moet het gewoon blijven zitten. Toen deze in de brievenbus viel was ik ook ontzettend nieuwsgierig. Is deze gloss wel zo superstay als ze zeggen?



Het Product
Ik heb deze gloss in de kleur 730 Golden Toffee. Een mooie bruine kleur welke bijna dezelfde kleur is als mijn eigen lippen. De verpakking ziet er leuk uit. Je hebt twee lip producten in een stick. Aan de ene kant de kleur en aan de andere kant de gloss. De stick komt zeker niet goedkoop over. De kleur breng je aan met een spons applicatie. Er zit helaas niet genoeg kleur op om je lippen in één keer te doen. De glans breng je aan met een kwastje. De geur is niet echt heel lekker, een beetje chemisch. Gelukkig is de geur niet duidelijk aanwezig. Deze superstay gloss kost € 4,95 online. 


Tijdens gebruik
Je zorgt dat je lippen goed schoon zijn. Dan breng je eerst de kleur aan. Het brengt heel makkelijk op en droogt snel. Wel plakt die heel erg, maar droogt je lippen niet uit. En dat is erg prettig! Na 2 minuten kun je de glans  aanbrengen. Deze plakt minder erg dan de kleur zelf. Er komt een mooie glans vanaf. Ik vind het niet erg als een lip product plakt, dat betekend dat het beter blijft zitten dan een waterige gloss. 


Eindoordeel 
De kleur blijft erg lang zitten. Die gaat er pas vanaf wanneer je iets vets eet. Verder kun je alles eten en drinken en hoef je alleen eventjes te glossen. De gloss blijft ongeveer 2 uurtjes zitten en dan moet je het toch even bijwerken. Als je het niet goed bijwerkt gaat ook de kleur er sneller vanaf. Ook na een tijdje droogt dit product je lippen niet uit, dus dat is een heel groot pluspunt. De kleur is wat minder, omdat het echt precies mijn eigen lip kleur is en het nu alleen meer glanst. Heb je hele lichte lippen dan is deze kleur wel mooi. Ik ben zeker wel te spreken over dit product. Het blijft lang en goed zitten. De enige nadelen die ik kan verzinnen zijn dat er te weinig product zit op de spons applicatie. Je moet dus meerdere keren in de kleur dopen. Ook de geur zou verbeterd kunnen worden, zodat ook die lekker ruikt. 

Cijfers
Product 7/10
Verpakking 8/10 
Prijs 8/10
Gebruiksgemak 7/10

Eindcijfer 7,5

Deze Maybelline Superstay Gloss kun je online bestellen op Cosmetica Stunter. Deze webwinkel verkoopt merken voor minder geld. Zij verkopen merken zoals Max Factor, Mexx, Loreal, Invite, Rimmel, Maybelline en Revlon. Deze gloss kostte daar dus € 4,95. De prijs in de winkel zal rond de € 10,- liggen. 

Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk. 

7 opmerkingen:

  1. Hij ziet er mooi uit! Ik heb ook eens zoiets gehad, maar die kleur was felrood, die heb ik dus eigenlijk nooit gebruikt. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleur, erg fijn dat het lang blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij is hij heel mooi.ik denk dat ik m ook ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gedaan die foto's, mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die ga ik ook kopen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goede review! ik vind de kleur echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto heb je tof gemaakt met die steentjes erom heen!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.