Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 18 oktober 2010

Herinnering Winactie Sephora Palette!


Over een paar dagen maak ik de winnaar van de Sephora Palette bekend! Ik wilde degene die het artikel hebben gemist, nog de kans geven om mee te doen. Dus doe nog mee aan de winactie en misschien valt deze palette binnenkort bij jou op de deurmat!

Om kans te maken op deze pallet vraag ik jullie om mij te volgen op Twitter*klik* en op bloglovin *klik*
En daarnaast vraag ik jullie om 2 pluspunten en 2 minpunten op te noemen van Pretty Beauty Land. Degene met de beste plus- en minpunten wint. Ik wil namelijk iets met deze min- en pluspunten kunnen doen. Dus laat mij weten wat je juist goed vind aan Pretty Beauty Land en wat je minder goed aan Pretty Beauty Land vind. 

Natuurlijk zou het ook fijn zijn als jullie mijn winactie zouden willen twitteren!

Dus plaats je min- en pluspunten bij de comments en dan kies ik zo snel als mogelijk is een winnaar!

2 opmerkingen:

  1. Hey Hey
    Ik volg al een tijdje alleen heb nog nooit een reactie geschreven (my bad)
    Maar ik vind het uiterlijk helemaal geweldig en je geeft goede tips!
    Maar ik vind de indeling maby wat minder ik weet niet waarom. Omdat er aan beide kanten info staat denk ik. voor de rest niet echt min punten:P
    ben benieuwd naar de rest.!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Pluspunten:
    - Ik vind je layout erg mooi!
    - Je schrijft erg leuk
    - Fijne indeling
    Minpunt
    - Wat ik alleen niet zo mooi aan je layout vind zijn de rode letters.

    Minpunten kan ik verder niet echt meer bedenken!

    Ik ga je nu volgen op twitter :).

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.