Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 26 oktober 2010

Uitslag Sephora Winactie!

Het duurde even, maar vandaag de uitslag van de Sephora Winactie! Er stonden ontzettend leuke tips in de reacties! Ook veel tips waar ik al mee bezig was. Zo zeiden veel in hun minpunten dat er geen filmpjes zijn. Ik wil filmpjes op gaan nemen en omdat er ook zoveel vraag naar fashion was, is de fashion blog van start gegaan. Leuk dat iedereen mee deed! 

en de winaar is........
Jessicadamen! 
En dit was haar comment:
Hele leuke actie! Ik doe zeker mee!
Pluspunten:
- Overzichtelijk! Dit vind ik zo belangrijk, je hebt dit zo te lezen al vaker gehoord, maar het is echt zo! Alles is duidelijk, en ik knap al snel af op sites die niet duidelijk is of als ik iets niet kan vinden, bij jou heb ik dat totaal niet!
- Wat ik ook fijn vind aan jou blog, is dat als je op de homepage komt alle artikels er al staan, dus dat je niet eerst op de titel van het artikel hoeft te klikken, voordat je de inhoud kan lezen, daar wil ik me ook wel eens aan irriteren haha.

Minpunten:  
- Misschien is het leuk om wat afwisseling te houden in je lay-out, en dan hoef je niet iedere week een nieuwe, maar om de zoveel tijd (tip:3/4 maanden), misschien wat afwisseling in kleur, of lettertype, dat maakt ook al veel verschil, niet dat deze lay-out niet leuk is, maar het is wel eentonig met die kleur, maar dat is het misschien ook wel wat je site zo overzichtelijk maakt haha 

- Misschien kun je bij het Welkomsttekstje rechtbovenaan je site, je emailadres, of je contactgevevens doen, die staan nu onder een apart kopje, maar het is misschien handiger als je bezoekers dat gelijk zien staan, dus je emailadres ofzo. En de zoekfunctie is erg handig, maar die kun je misschien beter ergens linksbovenaan je site zetten! :-)

Verder ga zo door met je site!! Je bent super bezig!
Groetjes Jessica


Gefeliciteerd! Jij hebt de Sephora Palette gewonnen! Stuur mij even een mailtje naar p.beekwilder@hotmail.com met je adres gegevens!  


Binnenkort natuurlijk een nieuwe winactie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.