Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 15 november 2010

Pretty Beauty Land op Hyves!

De officiële hyves van Pretty Beauty Land!

Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk meiden bereiken, zodat deze meiden allemaal mijn blog leren kennen. Daarom heb ik een hyves aangemaakt voor Pretty Beauty Land! Ik zou het leuk vinden als alle meiden die mijn blog bekijken ook lid worden van deze hyves en gezellig mee kletsen! Klik op de onderstaande link om op de officiële hyves van pretty beauty land te komen:

Aan de linkerkant staat 'lid worden'. Als jullie daar allemaal eventjes op zouden willen klikken dan ben ik helemaal blij! En het zou natuurlijk leuk zijn als jullie ook al jullie vriendinnen uitnodigen! 

Have fun op de officiële hyves van Pretty Beauty Land! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.