Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 15 november 2010

Review: Sans Soucis Deep Moist Depot


Ik werd meteen verliefd op de luxe uitstraling van deze zilveren verpakking. I just love it! Deze deep moist depot is van het merk Sans Soucis. Sans Soucis? Ik weet nog niet eens hoe ik het uit moet spreken. Ik was ook nog niet bekend met dit merk, daardoor was ik nóg nieuwsgieriger! Ik ben gek op nieuwe merken ontdekken en ik kan jullie al verklappen dat dit een hele goede ontdekking is! 

Aangezien ik dit merk nog niet kende heb ik eerst even wat research gedaan. Even in het kort iets over het merk: 
Sans Soucis bestaat al meer dan 60 jaar en gebruiken alleen de beste en natuurlijke grondstoffen. De basis van de producten is thermaal water uit Baden-Baden. Dit thermaal water staat bekend om zijn zuiverende en heilzame werking. De producten van Sans Soucis zijn voor alle huidtypen geschikt. Het assortiment bestaat uit gezichts- en lichaamsverzorging, cosmetica en geuren voor mannen en vrouwen. Sans Soucis is dierproefvrij en wordt alleen getest op onafhankelijke testpersonen. 


Het Product 
Nu we iets weten over het merk gaan we weer terug naar het product. Het zilvere doosje met blauwe accenten is gewoon luxe. Ik vind het merk ook al luxe klinken! Het flesje zelf ziet er iets minder luxe uit, maar ziet er verreweg van goedkoop uit. De substantie in het flesje is een beetje geel / beige en het lijkt alsof er lichtgevende deeltjes in zitten. Zoals je op de foto hieronder kunt zien is het product heel waterig, maar het trekt heel snel in je huid. De geur van het product straalt ook luxe uit. Het is bijna belachelijk dat een gezichtscrème zo lekker ruikt! Het ruikt een beetje naar rozen en amandel, écht heerlijk! Ik heb nog nooit een crème gehad die zo lekker ruikt. Nu denk je dat je echt ontzettend veel geld voor deze luxe gezichtcreme kwijt bent, maar dat viel mij toch mee! Je bent voor deze deep moist depot € 27,95 kwijt. Dat is natuurlijk nog veel geld, maar ik had gegokt op € 50,-. 
Deze crème zou vooral de vochtbalans van je gezicht opkrikken. Deze crème zorgt ervoor dat je huid het vocht opslaat en vasthoud. 


Tijdens gebruik
Alleen vanwege de geur zou ik het product al gebruiken. Ik geniet er iedere keer weer van. Voor je het product gebruikt moet je het wel even schudden. Na regelmatig gebruik merk ik dat mijn droge huid langzaam hersteld. In de bijsluiter stond dat als je een droge huid hebt, je na deze crème nog een andere op kan doen. Dit deed ik en ik zag mijn huid echt verbeteren. Een goede crème voor mijn huid vinden is altijd lastig, maar deze is echt fijn. Mijn huid wordt mooi gehydrateerd, alleen voor sommigen plekken is het gewoon nog niet genoeg. 


Eindoordeel 
Ik ben weg van dit product. Het doet wat die moet doen en als je het gebruikt dan voel je jezelf echt luxe. Alles aan dit product straalt luxe uit en daar geniet je toch van als je het gebruikt. Sommige zullen de prijs teveel vinden en ook ik koop vaak gezichtsverzorging producten die maximaal € 20,- kosten. Maar.... dit product heeft mij zeker overtuigd en ik zou dit product zeker opnieuw kopen! 

Cijfers
Product 9/10
Verpakking 9/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 8,25

Sans Soucis kun je onder andere kopen bij DA, maar ook bij verschillende schoonheidssalons. 
Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog:fashionheaven.nl

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook en het geeft mijn huid echt een hydratatie boost! :D Toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem laatst aangeschaft. Het werkt echt heel goed. In de bijsluiter staat dat het vochtpercentage van de huid met minimaal 24% verhoogd is na 2 weken! Dat is getest in een onafhankelijk laboratorium. Echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.