Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 19 november 2010

Review: Biodermal dagcrème voor de droge huid


In het artikel van laatst konden jullie al zien welke producten ik van Biodermal had ontvangen. Ik vroeg aan jullie welke ik als eerste zou moeten testen. Daarom vandaag de aller eerste review van Biodermal. Deze eerste review gaat over de dag crème voor de droge huid. En laat dat nou net mijn huidtype zijn! 
Het Product
Toen ik deze producten ontving had ik totaal nog geen ervaring met Biodermal. En eigenlijk ben ik echt verrast door dit merk. Als ik eerlijk moet zijn verwachte ik een product dat er goedkoop en simpel uitzag. I'm sorry. Toen ik het product uit zijn verpakking haalde was ik dan ook super tevreden. Ik vind de uitstraling van het potje echt classy. Niet teveel poespas, gewoon super! Er zit wel een beetje een zalf geurtje aan de producten, maar toch met een lekker vleugje. Ik had alleen iedere keer ruzie met het potje. Op een of andere manier trok het potje vacuüm als ik het open probeerde te maken. Erg vervelend! Gelukkig was dit probleem zo opgelost. In het dekseltje zit een 'papiertje', als je die eruit haalt heb je nergens meer last van. In een potje zit 50 ml en hiervoor betaal je € 15,50. 


Tijdens gebruik
Eigenlijk is het een dagcrème, maar ik gebruikte deze ook als nachtcrème. Ik vind het daar vettig genoeg voor, maar vraag mijk nu wel af hoe hydraterend de nachtcrème dan wel niet is! Misschien dat ik toch nog wil proberen aangezien deze al zo top werkt! De crème smeert makkelijk uit en trekt ook snel in de huid. Mijn huidje begon na een paar dagen beter aan te voelen en werd minder droog. 



Eindoordeel 
Ik ben ontzettend tevreden over dit product. Als je het papiertje uit de deksel haalt dan is het product ook fijn is gebruik en het uiterlijk van dit product is ook gewoon top. Ik hou van fleurige verpakkingen, maar ook van hele chique en simpele verpakkingen. Biodermal is dus absoluut géén goedkoop ogend merk. Mijn eerste indruk was dus niet correct. Gelukkig heb ik nu ontdekt wat voor fijn merk dit is. Jullie kunnen nog een paar reviews van Biodermal producten verwachten de komende week. 



Cijfers
Product 8/10
Verpakking 8,5/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 7,9



Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl

3 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een goede dagcreme! Want ik heb zelf ook last van een droge huid :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah bedankt voor je leuke reactie!
    Zelf vind ik die van Nivea Young erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.