Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 18 november 2010

Review: Sans Soucis Thermal Mascara Sensitive

Vandaag nog een artikel over het merk Sans Soucis. In mijn vorige review over Sans Soucis vind je wat informatie over dit merk, mocht je dit nog niet kennen. Deze keer testte ik een mascara. Helaas ben ik hierover minder tevreden dan over de Deep Moist Depot.
Het Product 
Ik ontving de mascara in de kleur bruin. Nu is bruine mascara al niet mijn ding. Hoe zwarter, hoe beter! Maar helaas heb ik niet alles voor het uitkiezen. Toen ik de mascara uit het doosje haalde stond ik versteld hoe luxe een mascara kon voelen. Ik kan niet omschrijven waarvan het flesje is gemaakt (het lijkt wel rubberachtig), maar het voelt zacht aan. Alleen de verpakking is het geld al waard. Je betaald namelijk wel € 18,50 voor deze mascara. Het doosje van de mascara is mooi zilver. Die valt wel mooi op tussen alle andere producten. De mascara zelf zit in een zwart flesje met mooie zilveren letters. Dit product straalt een en al luxe uit. Het borsteltje ziet er ook prima uit, lekker dik en vol. Alleen ik vond de mascara zelf een beetje dik en droog eruit zien. 


Tijdens gebruik
Hoe opvallender mijn wimpers hoe beter. Daarom hou ik ook niet van bruine mascara. Deze mascara zorgt voor een hele neutrale look. Er komt weinig mascara van het borsteltje af en maakt je wimpers niet echt veel langer of voller. En dat is wel wat ik verwacht van een mascara. Verder is deze mascara ook niet waterproof. Na een huilbui en wat mist dit het bijna op je wangen helaas. 



Eindoordeel 
Deze mascara is dus niets voor mij. Ook niet als die in het zwart was. Het resultaat is voor mij gewoon te weinig. Maar als jij wel graag neutrale looks draagt of je gewoon niet veel mascara wilt dragen, dan is deze mascara zeker wel geschikt voor jou! De verpakking is gewoon helemaal top. Daar hoeft niets aan veranderd te worden. De prijs vind ik voor dit product te hoog als ik het vergelijk met het resultaat. 


Cijfers
Product 4/10
Verpakking 9/10 
Prijs 5/10 
Gebruiksgemak 5/10

Eindcijfer 5,75

Sans Soucis kun je onder andere kopen bij DA, maar ook bij verschillende schoonheidssalons. 
Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl

3 opmerkingen:

  1. Hi Patty!

    Die bow ring bedoel je? die heb ik van www.topvintage.nl (zie ook mijn eerdere posts)

    zullen we elkaar volgen??

    x

    www.fashionablepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, voor mij is het ook te weinig.
    Maar ik vind het ook weer niet heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de review :)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.