Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 18 december 2010

Question Time! Huidverzorging merken


Hoe langer mijn blog bestaat, hoe meer research ik doe en des te meer nieuwe merk ik 'ontdek'. Af en toe sta ik echt versteld van wat je allemaal vind en vooral welke ingrediënten sommigen merken gebruiken. Ik heb al veel dingen geprobeerd en ik probeer ook steeds meer onbekende merken. Ik vind het gewoon leuker om over een onbekend merk te schrijven die sommigen misschien niet kennen dan over bijvoorbeeld Dove of Nivea te. 

Iedereen gebruikt andere huidverzorging producten van verschillende merken en voor verschillende huidtypes. Maar wat gebruiken mijn bezoekers zoal?  
Question van deze week
Welk merk van lichaamverzorging of gezichtverzorging gebruik jij? En waarom gebruik jij dit? Is het makkelijk te krijgen of koop je zomaar maar iets? En heb je wel eens achterop de verpakking gekeken naar de ingrediënten? Misschien dat je daarom wel dat product gebruikt? 

Momenteel ben ik voor jullie meerdere dingen aan het testen. Zo gebruik ik Olive en Decubal, maar ook wekelijks bio-oil wat dus Purcellin Oil bevat wat nagemaakt is uit de vetklieren van een eend. Decubal bevat prima ingrediënten net zoals Olive. Als een product sodium laureth sulfate bevat dan gebruik ik het product liever niet. Veel meiden gebruiken liever ook een minerale olien, maar producten die dat ingrediënt bevatten zijn vaak de enige die opgewassen zijn tegen mijn droge huid. Dit huid het vocht was, maar de huid kan niet meer ademen. Niet kan eruit, maar ook niets meer erin...

Ik ben benieuwd naar jullie merken en producten en misschien kun je even naar de ingrediënten kijken! 

3 opmerkingen:

  1. Lichaamsverzorging: vooral Sephora en The BodyShop. Omdat het niet te duur is, maar wel lekker ruikt en aanvoelt.
    Gezichtsverzorging: vaak weer iets anders. Nu gebruik ik producten van Kiehl's, omdat ik nog nooit een volledige lijn van dit merk gebruikt heb. Vaak gebruik ik wel apotheek-merken zoals Bioderma, Nuxe en Avene. Helaas wordt het in NL niet (overal) verkocht, maar via Belgische sites is het makkelijk om te bestellen.
    Ik let nauwelijks op de ingridiënten, alleen op er alcohool in lotion zit (die hoef ik dan namelijk niet) en of er commedogenen in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik de Neutrogena oil free face wash, ik vind het echt super, alleen kun je het niet in Nederland kopen. Gelukkig woon ik heel dicht bij Duitsland.
    Ps. Ik kan niet reageren op je post± Home Made Yoghurt Honing masker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Silva - Ik zie het inderdaad dat er niet gereageerd kan worden. Erg vreemd, kan ook niet vinden hoe dat komt! Excuses, hoop dat het niet nog een keer bij een ander artikel voorvalt.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.