Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 7 december 2010

Review: Biodermal Reinigingsmousse gevoelige huid



Het is inmiddels alweer een maand geleden dat ik jullie een artikel liet lezen over de Biodermal producten. Jullie zagen de review over de dagcrème voor de droge huid al langs komen. Zo niet? Dan kun je hier het artikel vinden. Vandaag laat ik jullie kennis maken met de reinigings mousse van Biodermal voor de gevoelige huid. Benieuwd wat ik er van vond? 
Het Product

Ik had hiervoor nog nooit een reinigings mousse geprobeerd. Vaak zit er in schuimende producten 
Sodium Lauryl Sulfate waar ik niet zo fan van ben. Deze reinigings mousse bevat Sodium Lauroyl Sarcosinate. Een alternatief voor Sodium Lauryl Sulfate. Dit is beter voor je huid. Deze reinigings mousse is hypoallergeen, parfum- en zeepvrij. De verpakking is simpel, niet teveel poespas. Een leuk roze label om de fles heen. Een beetje simpel, maar het ziet er zeker niet goedkoop uit. De mousse zelf ruikt eigenlijk naar niets, niet zo vreemd aangezien er geen parfum in zit. Er zit ook een handig pompje op waardoor de mousse ontstaat. Handig en hygiënisch! Voor een fles van 150 ml betaal je € 9,95.



Tijdens gebruik
Een pompje is genoeg om je hele gezicht te reinigingen. Dit product is voor de gevoelige huid. Nu heb ik een extreem droge en gevoelige huid, dus ben ik het ideale poef konijn! Het droogt mijn huid zeker niet uit, dat is een probleem wat ik met veel producten wel heb. Mijn gevoelige huid raakt toch soms een beetje geïrriteerd van deze reinigings mousse. Maar daar heb ik echt alleen last van op dagen dat mijn huid extreem gevoelig is. 9 van de 10 dagen voelt deze mousse prettig aan. 


Eindoordeel 
Ik blijf nog steeds niet zo fan van mousse producten. Can't help it! Ik vind een gel of crème gewoon makkelijker werken. Voor degene die wél van mousse producten houden is dit zeker een aanrader! Je huid voelt na gebruik zacht aan en het verwijderd alle make-up. Droogt je huid niet uit en is goed voor een gevoelige huid. Voor mensen met een extreem gevoelige huid zou dit misschien toch nog kunnen prikken. 

Cijfers
Product 7/10
Verpakking 8/10 
Prijs 8/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 7,75

Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

2 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.