Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 30 december 2010

Review: Clinique Butter Shine Lipstick


Ik denk dat ik verslaafd ben aan een merk: Clinique. Ik vind de prijzen prettig (zo rond de € 20,-. Dus niet budget, maar ook niet extreem duur) en de producten zijn stuk voor stuk zó fijn! Vandaag alweer een review over een héél fijn Clinique product, namelijk de Butter Shine Lipstick. Klinkt de naam al niet veelbelovend? Ik kreeg deze lipstick in de schitterende kleur 434 Parisian Red. And yeah i do love red! 


Het Product

De verpakking van dit product is ook weer top, zoals alle Clinique producten trouwens. Het straalt een soort van klasse uit en daar heb ik echt een zwak voor. De lipstick zit in een zilver glanzende stick. Erg mooi! Als je de dop eraf haalt staat er op de zijkant ook Clinique. Die kleine details kunnen mijn hartje echt sneller laten kloppen. De Clinique Butter Shine Lipstick is een soort lipgloss in lipstick vorm. Het werkt als een lipstick, maar glanst echt als een lipgloss. Dus hou je van glanzende rode lippen? Dan ben je bij de Butter Shine Lipstick aan het juiste adres. Natuurlijk heb je deze lipstick ook nog in andere kleuren. Deze lipstick kost € 20,50, wat ik een prima prijs vind voor dit product. 


Tijdens gebruik
Je gebruikt het dus als een lipstick, maar als je het eenmaal op hebt dan lijkt het alsof je lipgloss op hebt. Het eerste probleempje waar ik tegenaan liep is dat de lipstick plat is. Hierdoor is het lastiger om de cupidoboog (het hartvormige gedeelte van je bovenlip) netjes te doen. Daarom brengt deze lipstick makkelijker aan met een kwast. Ik breng mijn lipstick trouwens bijna altijd aan met een kwast, omdat je zo lijnen heel strak kunt tekenen. De glans van deze lipstick/gloss is echt super. De lipstick blijft niet zo heel lang zitten. Een glas drinken overleefd het prima, maar iets te eten niet. Doordat het zo glossy is blijft die wel minder lang zitten. Het lijkt misschien op een gloss, maar plakt niet zoals de meeste lipglossen! Prettig in gebruik, op de vorm van de lipstick zelf na. 


Eindoordeel 
Ik heb er nog een super fijn Clinique product bij. Ik vind het de prijs dubbel en dwars waard. De kwaliteit is gewoon erg goed en de uitstraling van het product ook. Ik heb het geld er ook voorover, andere zullen dit misschien niet zo vinden. Het ligt natuurlijk ook aan je budget. Mijn budget is ook niet groot, maar dan koop ik liever 1 Clinique lipstick dan 10 Essence lipsticks. Verder is het product ook echt top. De lipstick is helaas niet long lasting, maar wel super glanzend. De vorm van de lipstick is dus iets minder, maar voor mij vormt het niet echt een probleem. Ik breng het gewoon met een kwast aan. 

Cijfers
Product 9/10
Verpakking 9/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 7/10

Eindcijfer 8

Clinique is o.a. verkrijgbaar bij ICI Paris XL

Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

6 opmerkingen:

  1. Klinkt heel goed! Ik ben het met je eens, ik koop liever een goede lipstick dan 10 goedkopere. Ik draag uberhaupt niet zoveel lipstick, dus ik heb ook geen behoefte aan heel veel lipsticks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik ben gek op alles van clinique, ik reinig mijn huid er ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clinique is inderdaad een zeer fijn merk, heb je de superbalanced powder al eens geprobeerd? Dat is echt een aanrader! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou eerder een lippenstift nemen die minder glimt. Wel een mooie stickje zo om te zien!
    Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lipstick, maar voor mij helaas te duur!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.