Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

maandag 13 december 2010

Ruscello huidverzorging producten


Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden dat ik wat monsters kreeg om te testen van het merk Ruscello. Ik had er nog nooit van gehoord en aangezien de producten anti-rimpel waren, was ik ook niet direct geïnteresseerd. Ik gaf ze aan mijn moeder om te testen aangezien ze voor de 'oudere' (sorry mama) ontwikkeld zijn. Mijn moeder werd laaiend enthousiast van deze producten. Zo erg, dat ik er zelfs versteld van stond. Dus besloot ik Ruscello nogmaals te mailen. Ik bestelde ontzettend leuke producten bij hun, voor mij en mijn moeder. Benieuwd welke producten ik inmiddels in huis heb? 



Mijn moeder wilde super graag nieuwe producten van Ruscello en ik zou er dan over gaan schrijven. Ik wilde gewoon fullsize verpakkingen zodat ik ze ook mooi kon fotograferen. Uiteindelijk bestelde wij 3 producten:
* Couperose dag- en nachtcreme: Geeft uitstekende verzorging en bescherming aan de huid met verwijde haarvaatjes en roodheden. Mijn moeder heeft hier veel last van en ze was dus ontzettend nieuwsgierig naar dit product. 
Intensief hydraterend crememasker: Dit heerlijke crèmemasker bevat natuurzuivere oliën en plantenextracten die een vochtregulerende, kalmerende en verzorgende werking hebben op de huid. Ik wilde deze graag proberen voor mijn extreem droge huid. 
Verzachtende oogcreme: Deze zeer zachte crème is een uitstekende verzorging voor de tere huid rond de ogen. Mama en ik waren allebei nieuwsgierig naar dit product. 

Na mijn bestelling kreeg ik er nog een Intensieve nachtcreme Botuline bij om te testen voor mijn blog. Deze intensief herstellende nachtcrème bevat een uitgekiende combinatie van werkstoffen om de huid te herstellen en te verstevigen. De Botuline heeft een ontspannende werking op de gelaatsspieren, waardoor rimpels verminderen. Dit product gaat mama voor mij testen. 


De reviews komen op de site zodra ze getest zijn. De producten die mijn moeder test zijn voor de oudere huid, dus geschikt voor de oudere dames die mijn blog bezoeken. En misschien leuk om aan je moeder, tante of oma cadeau te doen. 

De prijzen vond ik reuze meevallen. De couperouse dag- en nachtcrème kostte € 14,45, de intensief hydraterend crèmemasker kostte € 12,95 en de actie is momenteel 1+1 gratis. Voor de oogcrème betaalde ik  € 12,95. De intensieve nachtcrème botuline is het duurste product. Dit kost € 49,95.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je moeder het getest heeft! Ik denk dat de mijne met het resultaat ook erg blij zou zijn, maar ze houdt niet zo van smeren!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.