Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 13 januari 2011

Review: The Beauty Bakery Scrub & Rub Mango Buffer


Nooit gedacht dat het ooit nog zou gebeuren..... Mijn Lush Sexy Peel Soap heeft concurrentie gekregen! De Sexy Peel Soap is nu al 1 jaar mijn favoriete zeepje. Het ruikt zo heerlijk fris en ik had nooit gedacht dat een ander zeepje deze zou overtreffen. Maar de eerste keer toen ik deze uit de verpakking haalde, wist ik het. Dit was het! Dit zeepje ruikt zoooo verrukkelijk lekker! 



Het Product
Dit zeepje ziet er niet alleen heerlijk uit, hij ruikt ook echt hemels! Deze sweet mango scrubby ruikt ook echt naar pure mango. I'm in love! In het zeepje zit een gedroogde natuurspons die je huid scrubt samen met de maanzaadjes. Normaal bevatten douchegel, zeepjes, shampoo enzovoorts als eerste of tweede ingrediënt Sodium Laureth Sulfate. Bij dit heerlijke zeepje bevind zich dit ingrediënt pas halverwege de lijst. Dit betekend dat er dus niet zo heel veel Sodium Laureth Sulfate in zit. Ik blij, huidje blij! Voor een zeepje van 110 gram betaal je € 5,95. 




Tijdens gebruik
Het makkelijkste is het om dit zeepje onder de douche te gebruiken. Maak je huid nat en ga met ronddraaiende bewegingen over ieder lichaamsdeel. De spons verwijderd alle dodenhuidcellen en maakt je huid zo zacht als die van een baby. Als je hem een paar keer gebruikt dan komt de loofah (natuurspons) meer naar de oppervlak toe. Als ik klaar ben met douchen leg ik het zeepje op een zeep rekje neer om te drogen. Helaas is een zeepje gewoon minder makkelijk in gebruik in vergelijking met een fles douchegel. Maar de geur is onweerstaanbaar! Dus dan maar even laten drogen. Als je klaar bent met douche ruikt niet alleen je badkamer, maar ook jij heerlijk fruitig! 



Eindoordeel 
De natuurspons zat bij mij niet door het hele zeepje heen. Alleen in een helft van het zeepje. Daardoor kan ik dus alleen met dat stukje scrubben. Het zeepje droogde mijn huid wel een beetje uit, maar daar heb ik met zeep vaak last van. Maar als ik na gebruik een voedende bodylotion of bodybutter opdeed, voelde mijn huid super zacht aan. De geur is gewoon goddelijk. Ik kan zo 1,2,3 niet iets opnoemen wat lekkerder ruikt dan deze zeep. Ik ben verliefd en hopeloos verslaafd en daardoor blijft mijn Lush Sexy Peel Soap in mijn zeepbakje liggen. I'm sorry, forgive me. Dit zeepje kun je online bestellen op www.thebeautybakery.nl. Sowieso is deze webshop een kijkje waard. 

Cijfers
Product 9/10
Verpakking 8/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 7/10

Eindcijfer 7,75

Dit product kun je online kopen bij www.thebeautybakery.nl onder het kopje Scrub & Rub Soap.


Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

7 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.