Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 12 februari 2011

Question Time! Jouw Valentijn!


14 februari is het weer die ene dag van het jaar dat je je geheime lover je liefde mag verklaren, of dat je je vriendje eens extra verwend. Ik hou van Valentijnsdag! Al heb ik nooit veel geheime liefdes verklaringen gehad. Nu heb ik het geluk dat de naam van mijn vriendje ook Valentijn is. Dus eigenlijk is het bij mij iedere dag Valentijnsdag! 

De Question van deze week
Deze keer gaat het niet over beauty, maar ik wil graag van jullie weten of jullie Valentijnsdag vieren. Zoja met wie en hoe? Stop jij een kaartje bij je Secret Lover in de brievenbus of vier jij het met je vriend waar je al 4 jaar mee samen bent? En doe je ook aan cadeau's of is bij elkaar zijn voor jou voldoende?


Ik vier wel Valentijnsdag, maar waarschijnlijk een week later. Helaas is vriendjelief op Valentijnsdag thuis in Tilburg en ik in Den Bosch. Dat is voor ons een lastige dag om elkaar te zien. Het weekend ervoor lukt ook niet, dus dan maar het weekend erna. Ik heb dus nog even de tijd om iets te kopen. Vind dat altijd lastig! Ik wil gewoon iets liefs geven en er verder een heerlijke dag van maken. Ik ben die zaterdag de hele dag vrij en het enige wat ik op die dag wil is bij hem zijn! Een verlate valentijnsdag kan ook nog super romantisch, leuk, lief en gezellig worden! 


Nou laat jullie liefdes verhalen maar de vrije loop! Ik ben ontzettend nieuwsgierig! Dus wat doe jij met Valentijnsdag? Als je überhaupt al Valentijn viert...

3 opmerkingen:

  1. Ik vond het eerst altijd heel erg leuk op school op valentijn. Iedereen was vrolijk en op een onverwacht moment kwamen ze dan rozen uitdelen met een kaartje eraan van je geheime aanbidder :D Maar nu mag dat om een of andere wazige reden niet meer, het zou zielig zijn voor degene die niks krijgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben hetzelfde op school als Bella, maar dat doen we nog steeds! Ik heb op dit moment geen "crush" en het is ook nog de vraag of ik rozen krijg.

    Love <33

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe er wel wat aan, heb een kussen gekocht voor mn vriend en ga morgen nog wat cupcakes bakken, maandag krijgt hij nog een kaartje. :P Hij heeft zelf een hyacint meegenomen vandaag alvast voor Valentijnsdag.
    Op zich zou ik het ook wel leuk vinden om van een onbekende nog iets te krijgen, maar dat heb ik nog nooit gehad dus ga er nu ook niet vanuit. :P Zou me toch wel gevleid voelen als het zo zou zijn, haha. ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.