Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 11 maart 2011

Review: Sabon Body Gel Polisher


Een goede scrub vind ik erg belangrijk. Het verwijderd al je dode huidcellen waardoor je een mooie gezonde huid krijgt. Ik probeer mezelf ook minimaal 1 keer in de week te scrubben. Het liefste zou ik dit 2 keer doen, maar vaak ben ik zo aan het haasten dat ik het gewoon vergeet. Ik ben dus altijd op zoek naar een betere scrub en het liefste ook nog een die heerlijk ruikt. Zoals velen van jullie inmiddels al weten ben ik gek op alles wat zoet ruikt. Deze keer testte ik een Scrub van Sabon, de Body Gel Polisher! 


Het Product
Deze scrub zit in een glazen fles wat meteen als chiquer en luxer oogt dan een plastic fles. Eerder heb ik slechte ervaringen gehad met glazen flessen aangezien je er niets uit krijgt. In een plastic fles kun je knijpen, maar met glas wordt dat erg moeilijk. Gelukkig heeft Sabon hier iets op bedacht: een handig pompje erop! Helaas krijg je hiermee niet de hele fles leeg en zul je toch ruzie moeten maken om het laatste gedeelte van de scrub eruit te krijgen.

Ik heb de scrub in de geur Patchouli Lavender Vanilla. Niet echt een zoete geur, maar wel een van de lekkerste geuren van Sabon. Het fijne van Sabon vind ik dat je iedere scrub, bodybutter, bodylotion of douchegel in meerdere verschillende geuren kan kopen. Zo heb je dus nooit het probleem dat je een hele fijne scrub hebt, maar met een geur die jij verschrikkelijk vindt. Een goed idee van Sabon waar ik ook zeker gebruik van maak. 
Voor € 14,95 heb je al een fles van 300 ml. Wat toch een flinke hoeveelheid is. 

Tijdens gebruik
Het pompje werkt gewoon ideaal. Pomp wat in je hand en verdeel het over je lichaam. Scrub ieder lichaamsdeel en spoel het dan weer af. De scrubbolletjes zijn erg fijn, waardoor je het dus iedere dag zou kunnen gebruiken. Ik gebruik liever niet iedere dag een scrub aangezien ik een hele gevoelige huid heb. Maar deze zou je dus vaker dan 2 keer in de week kunnen gebruiken en voor de liefhebbers dus iedere dag.  Er zit helaas Sodium Laureth Sulfate in als 2de ingrediĆ«nt. Ik heb hier verder geen problemen mee aangezien de scrub erg fijn is en mijn huid totaal niet uitdroogt. 


Eindoordeel 
Ik ben erg tevreden met dit product en het is ook makkelijk te gebruiken. Normaal vind ik Sabon redelijk duur, maar deze scrub kost € 14,95 voor 300 ml. Daarmee kun je ongelofelijk lang doen, dus de prijs vind ik prima. Het fijne aan Sabon is dus dat je je eigen geur kan uitkiezen bij je product. Dit vind ik een heel goed idee van Sabon. Ik vind dit product zeker een aanrader, want mijn huidje voelt heerlijk zacht aan na een scrub beurt. Dus voor de meiden die nog een fijne scrub zoeken, probeer deze eens van Sabon. 


Cijfers
Product 7/10
Verpakking/uiterlijk 7/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 7,25

Sabon kun je online bestellen op www.sabon.nl , maar er zitten ook heel wat winkels verspreidt door Nederland. Klik hier om een vestiging bij jou in de buurt te vinden. 

4 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.