Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 8 april 2011

Babor presenteert: Nude Beauty summerlook 2011


Als de zomer nadert dan draag ik vaak minder opvallende make-up. Mijn huid is al mooi gebruind van de zon en veel make-up vind ik dan onnodig. Ik ben ook gek op nude looks. I love it! Dus toen ik de Nude Beauty summerlook 2011 van Babor zag, maakte mijn hart eventjes een sprongetje. Een hele lijn gebaseerd en een schitterende Nude Look. Ik hoop dat jullie net zo blij worden als ik van deze Nude lijn van Babor. 


Soft Cream Glow
Centraal in deze lijn staat de Soft Cream Glow. Een vloeibare highlighter/blush die de huid laat stralen. Dit is een All-in-one product die je voor je wangen, ogen en lippen kunt gebruiken. Je kunt het gemakkelijk met je vingers aanbrengen of met een kwast. Een highlighter laat je er gezond en stralend uitzien en wie wilt dat nou niet? 
De Soft Cream Glow is verkrijgbaar in 2 kleuren: 01 Apricot en 02 Bronze. Voor € 22,- heb jij je eigen prachtige highlighter. 

Mineral Powder Foundation
Het belangrijkste van een Nude Look is een prachtige egale huid. Deze mineral powder foundation is losjes en licht als poeder, maar dekt super goed. De poeder bestaat uit 99% mineralen die de huid een beetje laten glanzen en er daardoor fris en natuurlijk uitziet.  Daarnaast bevat deze foundation ook geen parfum, wassen en kunstmatige kleurstoffen. 
De verkoopprijs is € 19,50. 

Advanced Eye Shadow Base
Babor ontwikkelde voor deze lijn een zachte oogschaduwbasis die alleen adertjes en roodkleuringen bedekt voor een frisse en heldere blik. 
Deze Eye Shadow Base kost € 12,50. 

Super Soft Eye Shadow
Deze zijdeachtige oogschaduw bevat plantenoliĆ«n, bijenwas en tarwezetmeel om de huid zacht te maken. De zachte textuur dekt ontzettend goed en blijft urenlang zitten. 
Verkrijgbaar in de kleur 03 Silky Beige en kost € 16,-.

Maxi Definition Lip Liner
Bij een nudelook zijn de lippen niet opvallend opgemaakt, maar een prefecte lippencontour is een must. De lipliner geeft genoeg kleur af, is waterproof en blijft extreem lang zitten. Daarnaast bevat het nog verzorgende ingrediƫnten voor je lippen.
De lipliner kost € 12,- en is verkrijgbaar in de kleur 07 Nude Beige. 

Ultra Brilliant Lip Gloss
Dit is een lipgloss die niet zwaar aan voelt en niet plakt. Deze gloss laat je lippen mooi glanzen, maar ziet er natuurlijk uit en verzorgd daarnaast ook nog de lippen.
In 2 kleuren verkrijgbaar: 09 Nude Pink en 10 Nude Apricot

Ultra Performance Lip Colour
Wie graag een nude look wil met minder glanzende lippen, moet kiezen voor de Ultra Performance Lip Colour. Deze lippenstift laat maar een dun laagje achter waardoor het niet zo duidelijk aanwezig is. 
Verkrijgbaar in 20 Nude Beige en 21 Summer voor € 21,50 per stuk. 

Super Soft Duo Blush
Wie 's avonds wat meer kleur op haar wangen wilt kan voor de Super Soft Duo Blush gaan. Dit is een tweekleurige peoder blush die je onder de Soft Cream Glow kunt gebruiken. 
Verkrijgbaar in de kleur 03 peach en kost € 25, 50. 

Ultra Performance Nail Colour
Geen rood deze zomer! Deze zomer gebruik je zachte nude kleuren. Babor komt met een High-Shine nagellak in 2 kleuren 17 Nude Beige en 18 Nude Brown. 
Deze nagellak kost € 9,50. 

Magic Quick Dry
Ik hou ervan als mijn net gelakte nagels snel droog zijn. Gelukkig kan dat met de Magic Quick Dry! Gewoon over je gelakte nagels heen brengen. 
Ook de magic quick dry kost € 9,50. 

Als je het mij vraagt is dit een geweldige collectie. Ik ben er super enthousiast over en daarom ook super blij dat ik voor jullie de volgende producten mag testen: De Soft Cream Glow in de kleur 01 Apricot, de Ultra Brilliant Lip Gloss in de kleur09 Nude Pink en de Ultra Performance Nail Colour in de kleur 17 Nude Beige. Hierover dus binnenkort reviews! 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de make-up op de foto heel erg mooi, niet echt nude (eerder roze), maar wel mooi licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik houd ook erg van de nude-look.
    ik vind je blog heel leuk, je beautytips zijn superhandig! ik volg je (:
    XOXO MUCH LOVE
    http://eva-hellosunshine.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Eva, geen spam aub. Staat duidelijk in de regels. Alleen je naam mag aanklikbaar zijn met je site.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.