Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 27 april 2011

This Month Favourites April



Ook deze maand heb ik weer mijn favoriete producten bij elkaar gezocht. Deze keer zitten er alweer wat heerlijke zomerse producten bij, aangezien het weer steeds mooier wordt! Deze keer zijn het maar 5 producten, maar wel 5 top producten die ik iedereen aan zou raden! 

Kijk mee naar mijn 5 favoriete producten uit de maand april!



1. In de zomer let ik er altijd extra op om mijn gezicht goed te beschermen tegen de zon. Ik werk namelijk altijd in de buitenlucht. In de winter erg koud en in de zomer erg warm en natuurlijk véél zon. Onder mijn dagcrème gebruik ik dan ook altijd mijn Babor sun care met 20 SPF. 

2. Van de week hebben jullie de swatches al gezien van deze nagellak. De Babor Ultra Performance Nail Colour in de kleur nude beige. Deze komt uit de zomer collectie. Een hele mooie nude tint die iedereen schitterend zal staan!  

3. Als het mooier weer wordt dan trek ik ook altijd mijn highlighters weer uit de kast. Dat glanst zo mooi wanneer de zon op je gezicht schijnt. Mijn favoriete highlighter is dan wel van Clinique, de Fresh Bloom allover colour in de kleur 01 Peony. 


4. De Catrice Lashes To Kill volume mascara is echt een goede budget tip! Ik ben echt super enthousiast over deze mascara. En dat voor bijna noppes.... Hij geeft zelfs hetzelfde resultaat als mijn Clinique mascara. 

5. Deze Garnier Bronzer heb ik voor € 1,- gekocht bij de Prijsmepper om uit te proberen. Doordat ik in een lange broek werk blijven mijn benen dus melkflessen. Dat is dus alles behalve mooi als ik een jurkje aantrek. Gelukkig is het zo opgelost met deze bronzer. En zonder vlekken natuurlijk! 


En wat zijn jouw favoriete producten uit april? Merk je dat je steeds meer zomerse producten uit de kast trekt?

4 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.