Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 6 augustus 2011

Question Time! Filmpjes


Iedere zaterdag stel ik mijn bezoekers een vraag. De meeste vragen zijn natuurlijk beauty gerelateerd, met hier en daar een uitschieter. Ik wil namelijk wel eens de mening van mijn bezoekers horen én zo kunnen we met zijn allen gezellig discussiëren in de comments. 

De Question van deze week:
Deze keer wil ik jullie iets vragen over de site. Sinds kort ben ik begonnen met filmpjes maken. Het is voor mij nog even wennen hoe ik dit het beste kan doen enzovoorts. Ik wil jullie hulp inschakelen. Ik ben opzoek naar handige tips voor het filmen, puntjes die ik moet verbeteren en onderwerpen waar ik over kan gaan filmen. Binnenkort komt er sowieso een stash filmpje online. Zijn er verder nog filmpjes die jullie willen zien? 


Ik heb nu 2 filmpjes opgenomen. Hieronder vind je de linken. Ik vind het ontzettend fijn om feedback van jullie te krijgen, want daar heb ik iets aan. Alvast bedankt meiden!

Dus tips en feedback zijn van harte welkom. Leuke ideeën voor filmpjes natuurlijk ook!

5 opmerkingen:

  1. Je kunt over van alles filmpjes maken! Als scherpte en geluid maar goed zijn, dan maakt de rest ook niet uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je filmpjes erg leuk =) Tips heb ik er niet echt voor, camera naar je toezetten en ertegen praten, haha. =) En inderdaad moet het geluid goed zijn, maar dat vind ik bij je filmpjes altijd wel goed =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het belangrijk als ik een filmpje zie dat het duidelijk te zien/horen is en niet te veel afwijkt van het onderwerp en dat doe je allemaal goed. Dus heb geen tips voor je, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ik ook. Als het geluid goed is en de kwaliteit goed vind ik het prima! En dat is wel zo bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het eens met de rest. Geluid en scherpte moeten goed zijn en dat is bij jou het geval. Je bent goed verstaanbaar. Verder kan ik je geen tips maken want ik maak zelf geen filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.