Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 20 augustus 2011

Question Time! Wat zou jij kiezen?


Iedere zaterdag stel ik mijn bezoekers een vraag. De meeste vragen zijn natuurlijk beauty gerelateerd, met hier en daar een uitschieter. Ik wil namelijk wel eens de mening van mijn bezoekers horen én zo kunnen we met zijn allen gezellig discussiëren in de comments. 

De Question van deze week:
Als je moest kiezen tussen 2 dingen, bijvoorbeeld blush of highlighter? Wat zou jij dan kiezen en nog belangrijker waarom? Als je even verder leest zie je 6 vragen waarbij je telkens uit 2 producten/onderwerpen moet kiezen. Het is moeilijk, maar ik weet zeker dat je het kan! Good luck!

This or That? 

Blush of Highlighter: Easy, i love blush. Als ik ergens veel van heb in mijn stash dan zijn het wel blushes. En de meesten zijn zelfs roze, haha. Het geeft net dat lieve gezonde blosje op je wangen. 

Foundation of concealer: Moeilijk, moeilijk. Als ik geen zin heb in foundation dan gebruik ik alleen concealer onder mijn ogen. En als ik foundation gebruik dan gebruik ik geen concealer, omdat ik alleen hele dekkende foundations gebruik. Hmmmm.... Dan kies ik toch voor foundation. 

Lipstick of  lipgloss: Lipgloss! Helemaal sinds ik mijn MAC Dazzleglass heb in Money, Honey. Deze is echt prachtig! Ik hou ook echt wel van lipsticks, maarja ik moet kiezen. 

Vaste oogschaduw of losse oogschaduw: Hoe vaak ik het ook probeer, ik kan gewoon niet met losse oogschaduw omgaan. Wat dat betreft ben ik echt een kneus, want ik knoei dan zo erg! Nee, geef mij maar vaste oogschaduw. Ach ik kan ook niet alles...

Kleurrijk of 
nude: Nude! Nude! Nude! Ik vind het schitterend! Vooral Nude lippen vind ik prachtig. Natuurlijk hou ik wel van kleur, maar als ik moest kiezen óf mijn hele leven een nude look of mijn hele leven een kleurrijke look dan kies ik toch echt voor nude. 

Kwasten of sponzen: Ow gossie, wat een moeilijke vraag! Ik ben namelijk gek op mijn beauty blender en die valt toch echt onder de sponzen. Maar voor mijn ogen en blush heb ik écht mijn kwasten nodig. DILEMMA! Iene miene mutte... Oke kwasten! 

Daar zaten wat lastige keuzes tussen! Ik ben benieuwd waar jullie voor kiezen! Neem het volgende lijstje even over en plaats je antwoorden in de comments. 

Blush of Highlighter: 
Foundation of concealer: 
Lipstick of  lipgloss
Vaste oogschaduw of losse oogschaduw: 
Kleurrijk of nude
Kwasten of sponzen:

7 opmerkingen:

  1. Leuke vraag :d ! Ik kies voor hetzelfde als jou, hiih :-) Zonder foundation maar wél concealer ? No way :d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blush of Highlighter: Blush
    Foundation of concealer: Foundation
    Lipstick of lipgloss: Gloss
    Vaste oogschaduw of losse oogschaduw: Vast
    Kleurrijk of nude: Nude
    Kwasten of sponzen: Kwasten

    Volgens mij exact hetzelfde als jij? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig!!!

    Blush of Highlighter: Highlighter, gebruik nooit blush omdat ik ook geen foundation gebruik dus mijn natuurlijke blosjes komen prima door.
    Lipstick of lipgloss: Lipgloss!
    Vaste oogschaduw of losse oogschaduw: Vaste :)
    Kleurrijk of nude: Nude! Nou ja, meer natural, nude is wel erg bleek, en kleurrijk is me weer iets tè ;)
    Kwasten of sponzen: Kwasten omdat ik geen foundation gebruik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet zo moeilijk voor mij ;-)
    Blush, lipgloss, vaste oogschaduw, kleurrijk en kwasten. Dit zijn mijn grote favorieten dus ik vond het niet zo heel lastig hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kies voor Blush (blush met shimmer vervangt altijd highlighter), foundation (omdat me huid dan net even egaler is), lipgloss (dit is een moeilijke... maar ik doe altijd lipgloss op, zelfs boven op een lippenstift), losse oogschaduw (verslaaaaaafd!), kleurrijk (!!!!!) en kwasten (gebruik geen sponzen).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te lezen wat jij kiest! ^__^

    Blush of Highlighter: blush
    Foundation of concealer: foundation
    Lipstick of lipgloss: lipstick
    Vaste oogschaduw of losse oogschaduw: vaste
    Kleurrijk of nude: nude
    Kwasten of sponzen: kwasten

    Dat zijn mijn keuzes :D

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.