Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 3 augustus 2011

Shoplog: Amsterdam, heelnatuurlijk.nl & Italië


Eventjes een shoplog tussendoor! Shoppen blijft toch wel een van mijn grootste hobby's! En hoe groot mijn stash ook is, er zijn altijd producten die ik nog niet heb. Afgelopen zaterdag ben ik gaan winkelen in Amsterdam, ik heb nog wat online besteld op www.heelnatuurlijk.nl en mijn ouders hebben nog wat voor me meegenomen uit Italië. 


Als eerste mijn bestelling op www.heelnatuurlijk.nl. Sommigen zullen deze body butter wel herkennen. Deze heb ik namelijk al weleens gekocht. Dat ik een product opnieuw koop zegt al heel wat dus dit is zeker een aanrader. De review kun je hier lezen. Dit is de Pure Nuff Stuff Shea Soufflé. Dat klinkt gewoon al lekker! Deze keer heb ik de geurloze besteld aangezien de geur Tantra toch niet mijn geur was. De Shea Souffle kost € 19,95. 
Ook bestelde ik de Pure Nuff Stuff Sweet Orange Lip Balm die echt naar sinaasappels ruikt! De lippenbalsem kost € 3,95. Bij mijn bestelling kreeg ik ook nog 3 testers van Earth's Beauty Minerale make-up. Een roze blush in de kleur Satin Rose, een grijze oogschaduw in de kleur Pebble en een foundation met SPF in de kleur Almond. 


Samen met mijn vriendinnen ben ik naar Amsterdam geweest. Ik had namelijk een MAC bon van hun gehad t.w.v € 60,-. Dus ik kon mij heerlijk uitleven in de MAC Store! Ik kocht een blush in de kleur Peachykeen voor € 19,50. Een MAC Paint Pot in de kleur Bare Study. Deze kostte € 18,50. Ook kocht ik nog een MAC Dazzleglass in de kleur Money Honey voor € 19,-. En als laatste kocht ik bij de MAC een Pencil Brush nr. 219. De kwasten van MAC zijn erg prijzig, maar ze zijn zo fijn en gaan jaren mee. Deze pencil brush kost € 26,50. 
Ook ben ik nog even de bodyshop in geweest. Ik had laatst een xxl pot body butter in de geur Shea gekocht. Deze keer nam ik een xxl pot Mango body butter mee voor € 18,-. 


Mijn moeder, stiefvader, broer en schoonzusje zijn naar Italië geweest. Voor mij hebben ze een super lief tasje meegenomen. Ideaal voor als ik op stap ga met mijn vriendinnen. Ook kreeg ik nog iets wat al heel lang op mijn wishlist stond. De Natural Eye Palette van Too Faced. En in het echt is die nog mooier dan op de plaatjes. Echt prachtig! 

Nou dat waren mijn nieuwste aanwinsten. Er is nog een pakketje van de www.thebeautybakery.nl onderweg en een pakketje van www.enchantra.eu. Maar daarover binnenkort meer!

Wat is jouw laatste beauty aankoop geweest? 

14 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen, dat tasje vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt leuke dingen geshopt, veel plezier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige dingen heb je geshopt!
    En gekregen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen! Het palette van Too faced is ook prachtig, die wil ik ook nog een keer aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow die webshop kende ik nog niet, maar ziet er super uit. ik ga ook eens kijken binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, volg je me terug??, xx http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke aankopen! En super dat je dat palette hebt gekregen van je ouders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt super leuk gekocht en echt toppers gekocht bij Mac.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingetjes!
    ooh je kan mn filmpje bekijken. je had een reactie geplaats alleen er was iets fout gegaan.
    nu is die gepost.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb jij leuke aankoopjes gedaan! Super en dat tasje is ook heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige dingen heb je gekocht! Wauwie, al die MAC producten! Ik wist helemaal niet dat ze bij de MAC cadeaubonnen hadden, dat ga ik denk ik vragen voor mijn verjaardag. Wat super lief dat ze een pakketje mee hebben genomen. Oooooh, dat Too Faced pallet, super mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Brechtje: Nee ze hebben daar geen cadeau bonnen. Mijn vriendinnen hadden zelf een bon gemaakt met daarop dat ik wat uit mocht kiezen t.w.v. € 60,-. Dus zij zijn met mij meegeweest naar de MAC store ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.