Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 18 september 2011

Personal Touch - It's My Life!

Tumblr_lqvl6jcgbg1qahvtyo1_400_large

It's my life
It's now or never
But I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive (It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life

Een geweldig liedje van Bon Jovi. Zo zou iedereen moeten denken en leven. Sinds ik mijn chronische vermoeidheid onder controle en 'overwonnen' heb, ben ik ook zo gaan denken. Ik geniet van leven. Hou van het leven. En maak het leven zoals ik het wil hebben! Vandaag even een persoonlijke update. It's My Life!

293970_244744918890330_198699836828172_840945_4051750_n_large

Ik ga een enorm druk jaar tegemoet in alle opzichten. Ik ben dit jaar helaas blijven zitten door mijn vermoeidheid, maar ga volgend jaar toch afstuderen. Ik ga het 3de en 4de jaar in een jaar afronden. Heftig, druk, maar ik wil gewoon niet nog 2 jaar op school zitten. Studeren is gewoon niet voor mij uitgevonden. Ik wil bezig zijn. Mijn eigen centjes verdienen en niet meer met mijn neus in die stoffige studieboeken duiken. En zoals ik al zei: It's My Life! En ik maak het leven zoals ik het wil hebben. En natuurlijk moet ik mijn studie afronden, maar liever niet nog 2 jaar naar school! 

F1de586e3d137e121e6bdd6b069c07ad_large

Naast 2 dagen school, loop ik ook nog stage op een dierenkliniek. Ontzettend leuk, maar totaal iets anders dan bij de paarden op stal. Allemaal zachte, lieve (soms minder lieve), donzige, 4 potige vriendjes! Ik maak van alles mee, waardoor het best heftig is. Sommige dagen zijn ontzettend lang, maar erg leerzaam. Soms ben ik pas om 20.00 's avonds thuis en ben ik 's ochtends om 8.00 de deur uit gegaan. Naast stage heb ik nog mijn huiswerk, bijbaantje, mijn paard, mijn vriend, mijn vriendinnen en natuurlijk Pretty Beauty Land! 

Deze drukte zal er dus soms voor zorgen dat ik helaas ietsjes minder tijd in mijn blog kan steken dan normaal. Ik vind het verschrikkelijk, maar het moet even. Ik ben het afgelopen jaar erg gaan nadenken over wat ik wil enzovoorts. En ik ben ook van plan om al die dromen uit te laten komen. Zo wil ik ontzettend graag na mijn studie een parttime baan en parttime bloggen! Dus Pretty Beauty Land stopt nog laaaaaang niet! 

I_love_blogging-787805_large

Ik denk dat je bepaalde dingen in het leven met een reden meemaakt. Vroeger was ik altijd erg chagrijnig en negatief. Door mijn chronische vermoeidheid heb ik ingezien dat je zo alles kwijt kan raken. En dat je soms ergens voor moet vechten. Ik heb ervoor moeten vechten om mijn chronische vermoeidheid onder controle te krijgen. Ik sta 100% positiever in het leven en geniet van iedere dag. Ik besef nu ook dat je met positiviteit meer kunt bereiken. Ik kan bereiken wat ik wil! Ik heb het lot van mijn eigen leventjes in mijn eigen handen.

619381-8-1306012942047_large

Genieten van het leven is zo belangrijk en ik hoop dat al mijn lieve bezoekers met heel veel plezier leven. Er zijn mindere tijden, maar dit zijn leermoment. Kom hier sterker en gelukkiger uit. Straal en ben dankbaar voor alles wat je hebt en alles wat nog komen gaat. 

It's my life
It's now or never

Alle foto's komen van weheartit

6 opmerkingen:

  1. Ik snap je helemaal! Het is je eigen leven en je moet hem invullen met de dingen die voor jou op 1 staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post om te lezen. Je moet doen wat je graag doet en als je daar in slaagt, ben je bijzonder goed bezig want dat is niet voor iedereen weggelegd. Veel succes met je laatste jaar, het is een uitdaging !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n stage lijkt mij best leuk. Succes met school. Dit jaar ga je het wel halen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good luck op school! :) Inderdaad, je moet het allemaal zelf doen, niemand die het voor je gaat doen. Maar je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes op school! Balen van je oververmoeidheid, dus een beetje gas terugnemen is waarschijnlijk nu wel het beste. Wij blijven toch wel komen ;-) En positief denken is zo belangrijk! Goed om er bij stil te staan.
    Mooi vooruitzicht dat je straks lekker je diploma hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good luck at school! Bales of your fatigue, so a little slow down is probably now the best. We keep coming anyway;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.