Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 9 november 2011

This Month Favourites October


Deze hadden jullie nog van mij tegoed! De This Month Favourites van de maand oktober. Ook deze maand weer geweldige producten die ik dagelijks met veel plezier gebruik. 2 producten uit mijn stash heb ik herontdekt en ik ben er helemaal verzot op. De rest zijn nieuw of gebruik ik al een hele tijd. Benieuwd naar mijn favorieten?

1. Ik begin met echt mijn lievelingetje... De Max Factor Elixer lipstick in de kleur Bewitching Coral. Je zou zeggen een zomers kleurtje, maar ik draag 'm lekker de hele zomer door. Hierover heb ik al een review geschreven mét swatches van deze prachtige kleur. 

2. Make-up kwasten... Ik kan ze niet meer wegdenken uit mijn stash. Vooral deze MAC 219 Pencil kwast niet. Hoe heb ik ooit zonder gekund? Echt een hele fijne kwast die perfect is voor in je crease te gebruiken. 

3. Toen ik in Brussel was kocht ik deze MAC Mineralize Skinfinish Natural bronzer in de kleur Give Me Sun! Een beetje zon kunnen we op dit moment wel gebruiken. Gelukkig geeft deze bronzer mij een natuurlijk bruin kleurtje. 


4. Dit product heb ik in de zomer erg veel gebruikt. De Guhl prachtig lang hair milk spray. Na het douchen spuit ik deze op nat haar in mijn punten. Wanneer mijn haar opgedroogd is zijn mijn pluizige punten als sneeuw voor de zon verdwenen. Waarom ben ik ooit gestopt met deze gebruiken?

5. Ik ben gek op mijn hannah producten en vooral op de Active Mask. Dit masker gebruik ik 3x in de week en is een doorbloedings masker. Erg fijn voor mijn huid. Hier komt nog een review over met alle andere hannah producten. 

6. Dan als laatste nog een product dat ik herontdekt heb. Tijdens de Pupa bloggersbijeenkomst gebruikte de visagist een soort gelijk product. Eindelijk snapte ik de nut van het product en het prachtige resultaat. Ik ga de deur niet meer uit zonder mijn Sans Soucis Light Touch Highlighter. Deze breng ik over mijn concealer aan onder mijn oogleden. Bye Bye Sleepy Eyes! 

Stuk voor stuk zijn deze producten echte aanraders. Ik kan ze niet meer wegdenken uit mijn stash. Love them! 

Wat zijn jouw favorieten van de maand oktober? 

5 opmerkingen:

  1. De Guhl prachtig lang haarspray is inderdaad super fijn, behoort ook tot mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lipstick van Max Factor is zo fijn.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke producten, ik heb die bronzer van mac ook , maar het is veel te licht voor mij, dus ik gebruik het als poeder :)

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.