Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zaterdag 28 april 2012

Question Time #71 Favoriete parfum


Iedere zaterdag (deze keer op een zondag) stel ik mijn bezoekers een vraag. De meeste vragen zijn natuurlijk beauty gerelateerd, met hier en daar een uitschieter. Ik wil namelijk wel eens de mening van mijn bezoekers horen én zo kunnen we met zijn allen gezellig discussiëren in de comments. 

De Question van deze week:
Ik ben op mijn werk bij de ICI Paris ontzettend veel met parfum bezig en nu was ik benieuwd wat jouw favoriete parfum is! Van welke parfum krijg jij maar geen genoeg?


Sinds ik bij de ICI Paris werk is mijn liefde voor geuren ontstaan. Ik vond een lekkere parfum wel lekker, maar ik was er niet zoveel mee bezig. Nee, gaf mij maar make-up. Maar ik heb inmiddels zoveel goddelijke geuren ontdekt! Mijn favoriet van dit moment is toch wel Chanel Allure eu de parfum. Zoet, vrouwelijk en redelijk zwaar. Echt een aanrader! 

Welke geur draag jij het liefste?

Heb jij nog een Question Time idee? Stuur dan een mailtje naar p.beekwilder@hotmail.com

10 opmerkingen:

  1. Mijn favo parfum is Stella in Two van Stella McCartney, maar denk dat die ondertussen nt meer verkocht wordt. Andere favo's zijn J'Adore Dior en Valentina Valentino

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn er veel. ik heb de laaste tijd enorme zwak voor parfums.
    O..a Especially Escada, meerdere van Lolita Lempicka en Vanilla parfum van Sergio Luttens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk onderwerp Pat, gezien je zelf inmiddels alle geurtjes wel kent door de ICI. Mijn voorkeur gaat uit naar; Daisy van Marc Jacobs. Surprise;)! En daarnaast ben ik gek op Victor&Rolf, Flowerbomb. Ook Idole van Armani vind ik lekker trouwens, meer voor de oudere dames maar hierdoor juist zo lekker klassiek.

    Komen er nog foto's van jou in je ICI pakje, en misschien op de werkvloer? 'Dagje met Patty bij ICI'. Ik ben nu al fan van mn eigen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Fashion Heaven: Dat gaat lastig worden. ik mag niet zomaar foto's in de ici maken voor zulke doeleinde. Het zou wel een leuk idee zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik draag het liefst Wish van Chopard! Die is echt super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriet blijft door alle jaren heen nog steeds Beautiful van Estee Lauder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Flora by Gucci

    X Isabeau

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal voor de DKNY geurtjes, de gewone Woman en nu ook die van de Sweet Delicious zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Be delicious! Van dkny! En als het wat warmer is Davidoff Cool Water Wave :)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful van estee lauder is toch wel mijn favoriet, de geur blijft lang hangen. En als 2e favoriet daisy eau so fresh van Marc Jacobs heerlijke geur vooral voor in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.