Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 1 februari 2011

This Month Favourites! Januari


Wowie! De eerste maand van het nieuwe jaar is alweer voorbij. Wat gaat de tijd toch snel. Ik was zelfs vergeten een This Month Favourites te maken, dus vandaar dat die 1 dagje later is. Deze This Month Favourites zit vol met heerlijke producten die ik vooral deze maand veel heb gebruikt. Over de meeste producten heb ik al een review geschreven. Over de andere producten komen in februari reviews online. Als er een review over een product is geschreven dan kun je dit herkennen aan de rood, dik gedrukte naam van het product. Enjoy mijn This Month Favourites van de maand januari! 


Laatst zagen jullie er al een review over. De Serious Booty Buffer van www.thebeautybakery.nl. Een goddelijk product die ik ieder week 1 á 2 keer gebruik. De geur van rozemarijn maakt je helemaal vrolijk tijdens deze heerlijke scrubbeurt. Als ik een product uit deze webshop aan moest bevelen dan is het toch wel echt deze Buffer! 

CHANEL CHANEL CHANEL! Deze blush was wel te verwachten in mijn This Month Favourites. Mijn schitterende Les Tissages de Chanel blush in de kleur Tweed Fuchsia. dit product is zo mooi en ik gebruik het dan ook dagelijks. Ik denk dat ik een nieuwe, maar te dure verslaving heb gecreëerd. Chanel make-up....

En dan een product dat iedere beauty addict wel kent. De NYX Jumbo Eye Pencil in de kleur Milk. Ik gebruik het tegenwoordig vaak als oogschaduwbasis. Lekker budget, maar super goed! Een aanrader voor iedereen die nog een witte oogschaduwbasis zoekt. 

Deze maand kocht ik ook mijn eerste echte goede highlighter. Ik heb een oogschaduw highlighter van MAC maar die vind ik nét iets te glitterig om op mijn gezicht te gebruiken. Nu heb ik de Clinique Fresh Bloom in de kleur Peony. Een prachtige glans highlighter met daarbij nog een mooie donkere kleur om te contouren. Mijn essence highlighter mag nu gaan verstoffen in de kast. Deze is zoooo mooi!

De MAC Fluidline was mijn 2de MAC product. Nu begrijp ik waarom meiden helemaal verslaafd kunnen raken aan MAC. Dit is zo'n fijn product! Ik heb de MAC Fluidline in de kleur Blacktrack. Echt een hele fijne gelliner die goed blijft zitten en makkelijk aan te brengen is. 

Jullie hadden vast allemaal het roze ei op de foto gespot. Jup de Beautyblender! Ik was zo nieuwsgierig geworden naar dit product. Uiteindelijk heb ik het voor kerst gekregen. Dat die in mijn This Month Favourites staat zegt natuurlijk al genoeg. Binnenkort een review over dit roze beauty ei. 

Ook over dit product moet nog een artikel komen. De Clinique High Impact Lip Colour met SPF 15. Deze lipstick is voor mij echt de perfecte kleur rood. Red-y to wear is een schitterende rode kleur. Als ik hem draag dan krijg ik ook erg veel complimentjes. De lipstick is redelijk mat, wat ik persoonlijk erg mooi vind en het blijft super goed zitten. Love it! 

Van luxe merk gaan we naar budget merk NYX. Deze lipgloss blijft mijn favoriet. NYX Mega Shine Lip Gloss in de kleur Sugar Pie. Deze lipgloss kost € 4,99 bij www.boozyshop.nl en is echt een aanrader. De gloss is heel nude, wat voor mij echt de perfecte nude kleur is. En om dan nog maar niets te zeggen over de geur. Die is gewoon verrukkelijk! 



Dit waren mijn This Month Favourites van Januari. Welke producten hebben jullie veel in deze maand gebruikt?

2 opmerkingen:

  1. Kan goed begrijpen dat dit je favorieten zijn! Wat mijn favorieten zijn kun je lezen op mijn site :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten :D Wil zelf heel graag die Nyx pencil!

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.