Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 20 september 2011

Filmpje: How To Do Oh So Special Smokey Look


Ik heb weer een filmpje voor jullie! Deze keer een make-up tutorial. Ik maakte deze look een paar weken geleden voor een feestje. Ik kreeg er zoveel reacties op en de vraag: Hoe doe je dat toch? Nou vandaag laat ik het jullie zien! Deze look is gemaakt met het Sleek Oh So Special palette. Echt een prachtige palette met een hele mooie kleur roze erin. 

De producten die ik heb gebruikt:
Skin food Red Bean BB Cream 
MAC Mineralize skinfinish natural 
MAC blush Peachykeen 
Sleek Oh So Special palette 
MAC Paint Pot in Bare Study 
Hema Wenkbrauw potlood 
Etos Curl & Lift mascara 

Hebben jullie nog tips, ideeën of zijn er bepaalde looks die je nog wilt zien? Laat het me weten in de comments en dan zal ik proberen er een filmpje over te maken! 

6 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.