Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 24 oktober 2010

Mijn favoriete make-up kwasten

Sorry dat er de laatste dagen geen artikelen online zijn gekomen. Ik had het verschrikkelijk druk en er waren een paar persoonlijke probleempjes. Voor een groot gedeelte zijn die nu opgelost, gelukkig. Ik ga volgende week mijn toetsweek in, maar ik zal proberen te blijven posten. Hopelijk hebben jullie hiervoor begrip. 
Na mijn favoriete Blushes / Bronzers en favoriete lipproducten, zijn vandaag mijn favorieten make-up kwasten aan de beurt! Nog geen 2 jaar geleden gebruikte ik alleen nog maar van de sponsjes om mijn oogschaduw te doen. Nu kan ik mijn kwasten écht niet meer weg denken uit mijn dagelijkse ochtend rituelen. Met kwasten kun je make-up 10x mooier en netter opbrengen dan met al die andere onhandige dingen, zoals sponsjes en die standaard spons applicaties bij oogschaduw. Dus vandaag laat ik jullie mijn top 5 van make-up kwasten zien! 
Eigenlijk is mijn top 5 héél saai. Er zitten maar twee merken in namelijk Zoeva en Mylene. Laatst konden jullie al een review lezen over de zoeva kwasten. Dus het is ook geen verrassing dat die de meerderheid vormen.
Als eerste 2 oogschaduw kwasten. Links van Zoeva een Blending Brush. Zoeva leerde mij kennis maken met deze kwast en nu kan ik niet meer zonder! Een blending kwast is een must voor bijna iedere look.
Rechts ligt een kwast van Mylene. Dit is een merk dat je alleen bij thuisparty's kunt kopen. Ontzettend leuk om te doen en deze kwast is ook super fijn. De haren zijn eigenlijk wel een tikkeltje te hard, maar het formaat en de kwaliteit is gewoon top! 

Dan heb ik nog drie gezichtskwasten voor jullie. We beginnen rechts met de Mylene bronzer kwast. De kwaliteit is wel minder dan die van Zoeva. Ik merk dat de haren minder zacht blijven. Wel is de kwast super groot en handig om bronzer of poeder aan te brengen. 
Daarnaast ligt een stippling brush, hiermee breng ik vaak mijn bronzer of blush mee aan. Zo zie je er super natuurlijk uit, maar heb je wel make-up op.
Dan als laatste een schuine blush kwast van Zoeva. Je kunt er blush heel makkelijk mee aan brengen. Vaak gebruik ik deze kwast ook om highlighter op mijn gezicht aan te brengen. 


Dit waren mijn favoriete kwasten! Welke kwasten gebruiken jullie vooral en wat vind je er fijn aan? 

5 opmerkingen:

  1. leuke kwasten zien er goed uit.
    ik heb niet zoveel kwasten maar gebruik idd geen sponsen kwasten doen het zoveel better xd
    ik gebruik die sponsapliecators (?) altijd voor nail art, misschien een leuk idee? :P
    leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kwasten zien er goed uit.
    Ik heb er zelf ook drie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn! Goede foto's ook!
    Ik heb een kwastenset waar ik ook heel tevreden over ben
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review! Ik gebruik de E.L.F en Sigma (travel kit) kwasten. Die Zoeva kwasten lijken me ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kan de stippeling brush ook gewoon gebruiken voor je foundation

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.