Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 30 september 2010

Mijn Favoriete lipproducten




Laatst liet ik jullie mijn top 6 van blushes en bronzers zien. Vandaag wil ik mijn top 10 favoriete lipproducten met jullie delen. Een gloss of een lipstick maar je look écht af. Je hebt ze in alle soorten, merken, maten en kleuren. Er zijn er tegenwoordig zoveel! Ondertussen is mijn verzameling enorm gegroeid, maar zijn er toch een paar die ik vaker pak. Ik vond het ontzettend moeilijk om er 10 te kiezen. Maar het is mij gelukt, dus bij deze mijn top 10 lipproducten! Enjoy!



Dit zijn de eerste 5 producten. De eerste 2 zullen de meeste nog niet kennen. Dit zijn de OCC liptars! Ik heb ze laatst ontvangen voor een review. Dus binnenkort kunnen jullie er een artikel van verwachten. Maar dat ze in mijn top 10 staan zegt dus al genoeg! 
* De eerste is in de kleur Memento. Een hele mooie zacht roze kleur.
* Daarnaast zie je de OCC Liptar in de kleur Vintage, een prachtige donkerrode kleur. Héél mooi voor feestjes en etentjes! 
* Dan NYX Round Lipstick in Tea Rose. Klik hier voor een artikel over de NYX Round Lipsticks. 
* Hiervan zagen jullie van de week al een review, Manhatten Lips2last. Ondanks dat de gloss bagger is gebruik ik het toch vaak, maar dan met een andere gloss.  
* Helemaal rechts ligt een Wet 'n Wild lipstick Glam & Care. Er staat helaas geen kleur op. 



Van links naar rechts:
OCC Liptar Memento / OCC Liptar Vintage / NYX Tea Rose / Manhatten Lips2last / Wet 'n Wild Glam & Care. 


Dan de andere 5 producten natuurlijk. Hierbij zitten ook lippenbalsems. 
* Helemaal links Coconut Lip Butter van The Body Shop. Is kleurloos, maar ruikt echt heerlijk naar kokos natuurlijk! Een erg fijn product.
* Dan nog een lippenbalsem. Deze komt uit Italië van L'erbolario. Deze bevat 4 verschillende soorten boters, jum jum jum!
* Hierna de bekende Juicy Tubes van Lancôme in de kleur Cherry Rock. Erg mooi, maar wel een beetje lastig om netjes aan te brengen. 
* Ook deze review zagen jullie als het goed is al voorbij komen. NYX Mega Shine Lip Gloss in de kleur Sugar Pie. Een goedkope gloss, maar wel één van mijn fijnste! 
* Dan als laatste de Glam Shine Cream van L'oreal Paris in de kleur Sexy Plum. Het is een hele fijne creamy lipstick en het ruikt ook nog super lekker! 


Van links naar rechts: (lippenbalsems zijn kleurloos dus daar is geen swatch van)
Juicy Tubes van L'oreal Cherry Rock, NYX Sugar Pie en L'oreal Glam Shine  Sexy Plum.


Dit was mijn 10 favoriete lipproducten. Welke lipproducten zijn jullie favorieten? Laat het me weten in de comments!

5 opmerkingen:

  1. oe leuk ben benieuwd naar je reviews van de liptars..

    Op dit moment zijn verschillende smaken lipsmackers, viva glam lipstick en een lipbalm van dior mijn favorieten sleep ze allemaal mee in mijn tas haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke fav. Ik ben verzot op lipsmackers, lipgloss van ELF, en de cupcakes lipgloss van NYX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben verliefd op de occ liptars ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi ik ben verzot op lipsmackers (: maar jou kleurtjes zijn egt super dus ik snap dat het je favs. zijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke producten! Mijn favoriet is de NYX Tea Rose. Waar heb je de gekocht en hoe duur was hij?

    Lots of Love xx.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.