Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 9 december 2010

Review: Olive Smooth Moisturizing Lotion


Ik heb weer nieuwe producten van Olive voor jullie. Olive kennen jullie misschien al van eerdere reviews. Zo testte ik al Refined Olive Oil en de Intense Repair cream. Over beide producten was ik erg tevreden. Vandaag een review over de Body Care Smooth Moisturizing Lotion. Ik moet iets opbiechten. Ik smeer mij nooit iedere avond in met bodylotion. Daar ben ik gewoon te lui voor en vaak merk ik toch geen verschil. Mijn huid blijft toch altijd droog. Maar sinds ik deze smooth moisturizing lotion heb, smeer ik braaf iedere dag mijn lichaam in.  


Het Product
Deze body lotion is verpakt in een glazen fles. Luxe he? Ik heb nog nooit body lotion in een glazen fles gehad. Net zoals de andere producten vind ik de label op de fles weer goed aansluiten bij de naam van het merk. Ook zit er aan alle producten dezelfde geur. Een prettige, niet overheersende geur. Ik was benieuwd naar deze body lotion aangezien deze extra vochtherstellend zou zijn.  Voor deze heerlijke body lotion betaal je € 9,90 voor 180 ml. 



Tijdens gebruik
Ik was echt nieuwsgierig en opende snel de verpakking. Alleen er kwam zo moeilijk iets uit de fles! Het is een glazen fles dus je kan er ook niet in knijpen om er lotion uit te laten komen. Het gaatje is eigenlijk iets te klein en er kwam dus amper iets uit de fles. Het is even oefenen en even uitzoeken hoe je het beste iets uit de fles kunt krijgen. Inmiddels lukt het mij om met een beetje beheerst schudden voldoende eruit te krijgen. Een klein minpuntje dit. Normaal gesproken zou ik daardoor een product al in de kast terug zetten, maar deze lotion voelde zo prettig aan op mijn huid. Dus ondanks dat het product lastig uit de verpakking te krijgen is, pak ik het toch iedere dag! Ik heb nog 10 andere body lotions liggen die makkelijker zijn, maar toch krijgt deze mijn voorkeur. De bodylotion is wel erg vloeibaar en trekt lekker snel in de huid. Kun je dus meteen zonder plakken in je kleding stappen! 

Eindoordeel 
De glazen fles lijkt dus heel chique alleen werkt het een beetje onhandig. Maar dit product werkt zo goed dat het mij niet meer uitmaakt. Echt een super fijne body lotion. Normaal is alleen een olie goed genoeg voor mijn droge huid. Eindelijk heb ik een bodylotion gevonden die mijn huid genoeg hydrateerd. Mijn complimenten! 


Cijfers
Product 9/10
Verpakking 7/10 
Prijs 9/10 
Gebruiksgemak 7/10

Eindcijfer 8

Deze fijne bodylotion van Olive kun je online kopen op www.beautywonders.nl. Aan de linkerkant vind je alle merken en als je daar op Olive klikt dan vind je alle producten. 

Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk. 

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

3 opmerkingen:

  1. Ziet eruit als een goed product ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zonder plakken je kleren in. Ik heb dat ook altijd met mijn Dove bodylotion. Best irritant.
    Het feit dat je moeite doet om het eruit te krijgen.. misschien waardeer je het daardoor wel des te meer? Net zoals bij mannen;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Dominique: Hahaha geweldig! Klopt voor mannen moet je moeite doen anders wordt het saai. Misschien dat deze bodylotion daardoor inderdaad niet saai wordt. Hahah moest echt lachen om je reactie. Woensdag nog filmen?

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.