Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 28 september 2011

Filmpje: This Month Favourites September


Wat een verwennerij! Vorige week al een filmpje en nu weer een! Deze keer heb ik de This Month Favourites in de vorm van een filmpje gedaan. Ik zal dit af en toe eens afwisselen. Soms een artikel en soms een filmpje. Ik heb het filmpje lekker buiten opgenomen, alleen moest er perse een motorrijder langskomen. 

Dan nog een oproepje aan al mijn lieve bezoekers. Ik wil graag meer filmpjes opnemen, maar ik heb nog wat ideeën nodig! Dus waarover wil jij een filmpje zien? Als je meer make-up tutorials wilt zien vermeld dan ook even wat voor soort look enzovoorts... Jullie zeggen, ik doe!


De swatches van het Sleek Au Natural palette vind je hier, met de rest van de Sleek collectie. 
Van de Max Factor lipstick en L'oréal oogschaduw heb ik ook al swatches online staan. 

Tips en ideeën graag in de comments of per e-mail. Als je over een product nog een review wilt zien dan moet je dat ook even vermelden. Bedankt alvast! 

4 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.